Volg mij......

Winter Days

Ik heb deze kaart gemaakt voor Home Made 4 You.
Ik heb gekozen voor de paperpads Winter Days van StudioLight en als basis heb ik de Dutchdoobadoo mal AnotherLabel A4 gebruikt.

De mal heb ik gesneden uit Craft cardstock van 300 grams. Ik heb vanaf de  ronde kant gerild op 3.5 cm, 7 cm en 10.5 cm. Op 3,5 cm en 10,5 cm is een dal vouw en op 7 cm een berg vouw. 

Ik heb het designpapier gebruikt uit de paperpads Winter Days van StudioLight. Het plaatje is ook van StudioLight uit de Winter Days serie. Onder het plaatje heb ik de Doilly stans van Noor Design geplakt,deze heb ik verhoogd met 3D tape.


Op het grote deel van de kaart heb ik een pocket gemaakt en daar 2 labels ingestoken die ik gemaakt heb met een Tag pons van Vaessen Creatief. 
Deze zit op de bergvouw en aan de bovenkant van de pocket. 

De borders heb ik gemaakt met de randpons Doilly Edge van Vaessen Creatief. 
Deze zit op de bergvouw en aan de bovenkant van de pocket. 

Verder heb ik de kaart opgepimpt met allemaal leuke stansjes van Marianne Design,  Joycrafts en Noor Design. De vlinders heb ik na het embossing bewerkt met Vintage Phote inkt en met de Nuvo Drops heb ik er pareltjes op gemaakt.

En uiteraard heel veel bloemetjes, ik heb dit keer gekozen voor kant en klare bloemetjes in verschillende tinten roze en van diverse grotes.



De producten van Vaessen Creatief en het knipvel van StudioLight zijn te bestellen bij Home Made 4 You

Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen:

  • Dutchdoobadoo Dutch Card Art Another Label A4 470.713.168
  • StudioLight Winterdays Paperpad 15x15 cm PPWD100 en PPWD99
  • StudioLight Winter Days stansvel EASYWD638
  • Vaessen Creatief randpons Doily Edge 21449-006
  • Vaessen Creatieg tagpons Eurotag 21494-004
  • Noor Design frame Doily 6002/1141
  • Joycrafts Cardholder 6002/0290
  • Joycrafts3D Butterflies 6002/0554
  • Marianne Design Craftebles Vlinders CR1354
  • Nuvo Glitter Drops Orange Soda en Hony Gold
  • Noor esign Branche Leaves 6002/0940 en 6002/0941
  • Joycrafts Leaves & Feathers 6002/3001
  • Distress Inkt Vintage Phote
  • Versafine Vintage Sepia
  • Joycrafts Cardstock 30.5 x30.5 300grams 8089/0217
  • Tekst stempels naar eigen keuze
  • Papieren bloemen naar eigen keuze
  • Lint en kant naar eigen keuze

 



 


    






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...