Volg mij......

Under the sea.....

Lieve bloglezers,

Vandaag heb ik voor jullie van de kleinste borduurring een schud variant gemaakt. Deze borduurring ga ik later op de voorkant van het album Sailing Home plakken. Met dit album ben ik begonnen op een Workshop bij Noor en Zo,het album moet ik nog afmaken.
De borduurring heb ik met gesso van DutchDooBaDoo wit gemaakt en daarna bewerkt met inkt in de kleuren Vintage Photo en Peacock Feathers van Distress Ink.
Op de achtergrond heb ik een stempel uit de serie Ocean View van StudioLight gebruikt en het zeepaardje en de schildpad zijn van een stempel set van Craft Sensations. Ik heb om te stempelen de kleuren Vintage Photo en Peacock Feathers van Distress Ink gebruikt. Het papier waar ik op gestempeld hebt is het stempellinnen van JoyCrafts. Ik heb gestempeld op onbewerkt papier, omdat het inkt dan een beetje uitloopt en dat vind ik een leuker effect geven.
Boven op de borduurring heb ik een cirkel van mica geplakt. De cirkel heb ik vastgeplakt met de Funky Stick van Tonic Studios. Deze lijm stick heeft een paarse kleur, maar droogt transparant op, zodat je geen lijmresten ziet zitten. De cirkel heb ik uit gesneden met de cirkelsnijder van Vaessen Creatief. 
Het schudmateriaal bestaat uit schelpenzand en hele kleine schelpjes.Om de sluiting van de borduurring heb ik sisal touw geknoopt en daarop een zeester en wat schelpjes geplakt. 
Verder heb ik het versierd met schelpjes en wat woodsters van Joycrafts en wat andere die ik nog had liggen.
Ik hoop dat ik je heb mogen inspireren met deze leuke borduurring, liefs Monica

 Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen,

JoyCrafts borduurring 10 cm 6210/0001
StudioLight Ocean View STAMPOV371
Craft Sensations Clearstamps CRD274/18A2
DutchDooBaDoo Gesso White 870.002.010
Distress Ink Vintage Photo
Distress Ink Peacock Feathers
Vaessen Creatief Cirkelsnijder 1004-0001
Vaessen Creatief Stamp Easy 2137-0033
JoyCrafts Stempellinnen 6410/0101
Tonic Studios Funky Stick 425e


3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er al mooi uit Monica en zal het zeker goed doen als blikvanger op de voorkant van je album.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Monica, en dat zal zeker een blikvanger zijn op je album, heel wat anders weer.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...