Volg mij......

At the Sea (DDBD challenge maart 2020)

Lieve Bloglezers,
De DutchDooBaDoo challenge van deze maand vond ik zo gaaf, dat ik er echt aan mee moest doen van me zelf. 
Onder aan mijn blog vind je een link naar het blog van DutchDooBaDoo waar je de challenge en enkele voorbeelden kan vinden. 
Voor de challenge heb je 2 DutchDooBaDoo mallen nodig, het anker en de Treasure maps. Ik heb hierbij het  Nautical Traveler designpapier van Noor!Design gebruikt. Voor de basis heb ik cardstock in het off-white gebruikt. 
 Links onderaan heb ik de visnet stans van Marianne Design gebruikt, ik heb deze in 2 delen geknipt, daarop heb ik een toefje tilantia geplakt. Er bovenop ligt een glazen flesje gevuld met een beetje schelpenzand en een paar minischelpjes en nog wat andere leuke prulletjes.
 Aan de rechterkant het andere deel van de visnet stans van Marianne Design, de vuurtoren komt uit de Romantic Summer serie van StudioLight. Ervoor zitten 2 zeehondjes  van Noor!Design. 
 Door het oog van het anker heb ik 2 kleuren hemp cord en een stukje touw gedaan, aan het hemp cord hangen 2 bedeltjes.
 De teksten op de labeltjes zijn van Marianne Design. De labeltjes zijn gemaakt met de Labels & Tag set van Noor!Design.
Alle randen van het cardstock en het designpapier heb ik bewerkt met een paperdestresser en daarna beïnkt met Brushed Corduroy van Distress Ink.
Wil je ook deze leuke challenge maken klik dan hier.


Ik hoop dat ik je heb mogen inspireren met mijn uitvoering van de DutchDooBaDoo challenge van maart 2020, liefs Monica 



 Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen,

DutchDooBaDoo Treasure Maps A5 470.713.718
 DutchDooBaDoo Anker A5 470.713.765
 Noor!Design Nautical Traveler 6011/0644
 Noor!Design Sailing Home Seals 6002/1129
 Noor!Design Labels & Tags 6002/1175
Noor!Design Nautical Traveler Seaguls 6002/1443
 StudioLight Romantic Summer Stencil RS07
 Marianne Design Craftables CR1409
 Marianne Design Clear Stamps CS1024
 Distress Ink Brushed Corduroy
Vaessen Creatief Hemp Cord 3908-090
 Vaessen Creatief Hemp Cord 3908-090


4 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...