Volg mij......

Gentlemen Style MAC#33

Lieve Bloglezers,
Donderdagavond 12 maart was er weer een leuke Make a Card van JoyCrafts, dit is mijn uitvoering. Ik heb het designpapier Gentlemen Style van Noor!Design gebruikt en de daarbij passende labelvellen. Deze kaart is voor mijn neefje die 1 april 50 jaar word.
Op het schuif gedeelte van de kaart heb ik de Jeans pocket van de Vintage Jeans stans van Noor!Design gebruikt en daar in een label gedaan die ik geponst heb met de labelpons sculpt van Vaessen Creatief. De cijfers en de andere labels komen van de labelvellen Gentleman Style van Noor!Design.
Aan de binnenkant heb ik de labelvellen gebruikt en deze gemat op cardstock, deze heb ik allemaal aan de linkerkant van de minikaartjes geplakt en aan de rechterkant heb ik de tekst stempels van Vintage Jeans van Noor!Design gebruikt, ik heb deze  gestempeld met Vintage Sepia van Versafine. Voor de cirkels heb ik de cirkelstansen van DecoTime gebruikt, maar je kan ze natuurlijk van elk ander merk gebruiken.
Alle randen van het cardstock heb ik bewerkt met de paper distresser, dit heb ik ook bij het designpapier gedaan. Alleen bij het designpapier heb ik het daarna 
  beïnkt met de Brushed Corduroy van Distress Ink.
Aan de achterkant is alleen een stukje designpapier geplakt.
Hier vind je de link naar de Make a Card #33 van JoyCrafts. Het is echt een super leuk model om te maken.
Ik hoop dat ik je heb mogen inspireren met mijn versie van de Make a Card,  liefs Monica 
Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen:

Noor!Design Gentlemen Style 6011/0636

 Noor!Design Gentleman Style 6011/0420
 Noor!Design Vintage Jeans Pocket 6002/1388
 Noor!Design Vintage JEans Buckle &Belt 6002/1385
 Noor!Design Labels & Tags 6002/1175
Noor!Design Vintage Jeans clear stamps 6410/0522
JoyCrafts Stamping & Colouring paper 8011/0700
JoyCrafts Kraft papier220 gr 8089/0217
Versafine Vintage Sepia
 Distress Ink Brushed Corduroy

2 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...