Volg mij......

Tea Party (MAC #34)

Lieve Bloglezers,
Dit is mijn versie van de Make a Card #34 van donderdag 16 april. Dit keer was het een model van Francisca van Beek. Ik vind het een super gaaf model en geschikt voor zoveel verschillende thema's en gelegenheden. Zou je dit model ook graag willen maken, dan vind je onder aan deze post een link.
Ik heb dit keer gekozen voor het designpapier en de labelvellen Tea Party van Noor!Design, ik moet jullie zeggen dat dit weer één van mijn favorieten is. Wat een mooie kleurtjes en de labelvellen zijn in het Nederlands dat is ook wel eens leuk.
Ik heb mijn kaart op de nieuwste kaarten standaard van Noor!Design geplaatst en langs de zijkanten een mooie border van Noor!Design.
Voor mijn kaart heb ik een aantal stansjes van de oudere serie Afternoon Tea van Noor!Design gebruikt. Ik blijf deze gewoon zo leuk vinden. Dat ze dan ook regelmatig terugkomen op mijn High Tea kaarten. De theekist heb ik uit wit cardstock gestanst en beïnkt met Brushed Corduroy voor ik het uit het stansje haalde, zo krijg je meer diepte in je stansjes. Het zelfde heb ik bij de theekopjes en schoteltjes gedaan, maar deze heb ik uit designpapier gestanst.
Aan de rechter bovenkant heb ik het bestek setje van de Afternoon Tea serie gebruikt. Ook deze heb ik uit designpapier gestanst en daarna beïnkt voor ik het papier uit het stansje heb gehaald. Aan de linker bovenkant het ik de Sketch Art Vlinders gebruikt. Ik heb deze één keer uit cardstock en één keer uit designpapier gestanst en daarna op elkaar geplakt. Op het lijfje van de vlinder heb ik twee pareltjes gemaakt met de Nuvo Drops Neptune Turqoise. Dit heb ik ook bij de andere vlinders op de kaart gedaan. 
In de pocket zitten drie labels. Ik heb deze gemaakt met de 3 in 1 labelpons van Vaessen Creatief. Erop heb ik een stansje van Merry's gebruikt, dit vond ik zo schattig net een schilderijtje en qua stijl erg mooi bij het papier passen. Op twee van de labels heb ik een labeltje van de labelvellen gebruikt en op de 3de een plaatje uit de labevellen, deze komen alle 3 uit de Tea Party van Noor!Design. Met de hole reinforcer punch van We R heb ik een rondje geponst uit designpapier en deze op het gaatje van de label geplakt en daar heb ik een stukje Hemp Cord in het roze door gedaan. 
Al het cardstock en designpapier heb ik bewerkt met de paperdestresser. Het designpapier heb ik daarna ook beïnkt met de Brushed Corduroy van Distrress Ink. De standaard heb ik twee keer uit gestanst één keer uit cardstock en één keer uit 300 grams kraft papier, dit heb ik gedaan voor de stevigheid.
Wil je ook deze leuke kaart maken, klik dan hier voor de uitleg op het blog van JoyCrafts.
Ik hoop dat ik je heb mogen inspireren met mijn uitvoering van de Make a Card #34, 
liefs Monica 
 Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen,
Noor!Design designpapier Tea party 6011/0651
Noor!Design labelvellen Tea Party 6011/0423
Noor!Design Afternoon Tea 6002/0976
Noor!Design Afternoon Tea 6002/0465
Noor!Design Afternoon Tea 6002/464
JoyCrafts Merry's retangle gracefully 6002/0659
JoyCrafts Sketch Art - Vlinders 6002/1462
Noor!Design 6002/1142
 Vaessen Creatief labelpons 3 in 1 21494-001
 Vaessen Creatief cirkelpons 1 inch 21435-549
 We R hole reinforcer punch 663158
 Vaessen Creatief Hemp Cord light 3908-090
 JoyCrafts kraftpapier 300 grams 30,5x30,5 cm 8089/0202
Distress Ink Brushed Corduroy
Nuvo Chrystal Drops Neptune Turqoise 661N




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...