Volg mij......

Sterkte en Liefs

 Lieve bloglezers,

In de webshop hebben wij een super handige voordeelkit Kraft Slimline om slimline kaarten mee te maken. In deze kit zitten 40 kaarten van 30,5 x 9,5 cm. Ik heb er een leuke pocketkaart meegemaakt.


Mijn pocket is 10 cm hoog en 9,5 cm breed. Er blijft dan een basis kaart over van 20,5 x 9,5 cm. Ik heb eerst het stempelpapier geëmbost met de Dutch Doobadoo mask stencil Patch uit de Kit 4 Dutch Doobadoo Mask stencils A5 en daarover mijn achtergrond gemaakt met de chalks, daarover heb ik met de Finesse inkt Rustic Brown uit de Kit Finesse Waterproof Stempelkussens 4 stuks.het Mask stencil Screen of Stars verwerkt.


In de pocket zitten 2 labels in de volgende maten 17,5x7 cm en 13x7 cm. Ook hier heb ik de zelfde achtergrond gemaakt als op mijn kaart. Op de kleine label heb ik wat leuke blaasbloemen gestempeld en op de grote de Stuctape van Noor!Design geplakt en een mooie tekst die ik heb uit gestanst met één van de leuke label stansen uit de Kit Label & Tags.


Uit de Kit Dianthus Flower heb ik de prachtige bloem op mijn kaartje verwerkt. Deze heb ik op mijn pocket geplakt met eronder wat stukjes van de Stuctape Op de pocket een mooie tekst op een banner, deze stans komt ook uit de kit Labels & Tags. Dit is zo'n veelzijdige kit. De stansen uit deze kit gebruik ik regelmatig op mijn kaarten en de labelvellen zijn heel leuk voor mannenkaarten. 


De achtergronden heb ik gemaakt met de Chalks van Joycrafts. Ik heb kleuren uit de Bright colors  genomen om mijn achtergrond mee te maken. ook de Dianthus Flower heb ik op kleur gebracht met de Chalks.


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...