Volg mij......

Vaderdagkaart

Lieve bloglezers, 
Zaterdag 12 juni heb ik met mijn favoriet Kit Labels & Tags deze leuke vaderdagkaart gemaakt. 


Om deze kaart te maken heb je de volgende maten cardstock en designpapier nodig:
  • Kraftpapier: 1 stuk van 16x13 cm, 1 stuk van 6x10,5 cm en 1 stuk van 18x4 cm. 
  • Cardstock: 1 stuk van 12,5x15,5 cm, 1stuk van 12,5x2,5 cm, 2 stukjes van 4x1 cm en 1 stuk van 10x10 cm.
  • Designpapier hxb: 2 stukken van 15x12 cm,1stuk van 1x12,5 cm, 1 stuk van 10x5,5 cm en 1 stuk van 8x9 cm.
  • En stukjes kraftpapier en cardstock om je labels, plaatje en tags te matten. 
In de video leg ik uit hoe je deze Vaderdagkaart maakt. 


De zakken van deze kaart fungeren als pockets. Hier heb ik Labels en Bingokaartjes in gestopt. Deze zitten op de labelvellen die je in de Kit Labels & Tags kan vinden. Voor deze kaart heb ik gekozen voor de Vintage Jeans. Met kleine cirkelponsen heb ik rondjes uit geponst die fungeren als de spijkertjes die normaal op een spijkerbroek zitten. En deze op de hoeken van de zakken geplakt en de lussen van de riem.


Ook op deze mannenkaart heb ik ook de Buckles van Noor!Design gebruikt. Jullie weten ondertussen dat ik gek ben op deze stans, je kan deze stans op zoveel stijlen kaarten gebruiken. Door de rechte te kiezen en hem in kraftpapier uit te stansen maak je de Buckles wat stoerder. 

Het plaatje dat ik heb gebruikt komt ook van de labelvellen Vintage Jeans uit de kit. Deze heb ik gemat op cardstock. In designpapier heb ik nog een leuke banner uit gestanst en deze onder het plaatje vandaan laten komen samen met een paar stukjes Stuctape van Noor!Design. De tekst "super trots op jou" komt van de stempel Gefeliciteerd van Hobbizz. 


Om mijn kaartje te laten staan heb ik zelf een standaard gemaakt. Ik heb een strook kraftpapier van 18x4 cm genomen en deze gerild op 3-12-14 en 16 cm. 


In de pockets van deze kaart zitten bovenstaande labels en tags, Het grootste label heb ik gemaakt van het stukje kraftpapier van 6x10,5 cm. 

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat en vergeet niet ook volger te worden


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...