Volg mij......

Hobbizz Bloghop - Poinsettia

 Dag allemaal,
Hoe gaaf is de prachtige Poinsettia van Hobbizz, een mooie kleine uitvoering van deze bloem. De Poinsettia mag natuurlijk niet op je kerst en winter kaarten ontbreken. 
Vandaar dat wij deze ook in onze Hobbizz collectie hebben opgenomen. Vandaag kun je deze bewonderen tijdens onze bloghop.

** klik {HIER} om de kit te bestellen **


Ons Hobbizz Design Team zal de komende tijd flink aan de slag gaan met nieuwe artikelen en jullie met grote regelmaat nieuwe dingen laten zien.


Meer zien? Hop dan gezellig een rondje mee!

Wat moet je doen?
  • Ga 12 augustus 2021 langs de blogs van alle Hobbizz meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Hobbizz en laat daar ook een leuke reactie achter!

Het kaartje voor deze bloghop heb ik in de live van zondag 8 augustus gemaakt met de super leuke Kit Designpapier + Labelvellen Warm & Cozy en de Kit Dutch Doobadoo Slimline mallen Pocket + Drops. Voor dit kaartje het ik de Slimline mal Pocket gebruikt en er een dubbele pocket mee gemaakt.


Het plaatje en de leuke banners komen van de labelvellen Warm & Cozy. Met Foam Ball Clay heb ik wat sneeuw op mijn kaartje gemaakt. 


In deze bloghop staat de Poinsettia centraal dus mag deze niet ontbreken op mijn kaartje. Ik heb er 3 op de Guirlande van Noor!Design geplakt. Ik wilde een vollere Poinsettia en heb de bloem dubbel uit gestanst. In het hart van de bloem heb ik een bolletje Foam Ball Clay gedaan. De blaadjes van de Poinsettia heb ik royaal om mijn bloemen geplakt. Op de labelvellen zitten ook de dagen 1 t/m 25 om een adventkalender mee te maken. Ik heb 20 en 22 genomen en er het jaartal 2022 mee gemaakt. 


Hierboven het kaartje zonder de labels in de pockets. Ik vond het leuk om op de grootste pocket een banner te plakken. Als je de labels er uit haalt zie je nog een leuke grappige tekst. 


In de kleine pocket zitten 2 labels die van de labelvellen Warm & Cozy komen, deze heb ik gemat op een stukje cardstock.


In de grote pocket zitten 2 grote labels van 12x6.3 cm. Op de rechterlabel heb ik een kaartje van één van de labelvellen geplakt en op het linker kaartje eerst een stukje designpapier en daarop heb ik met de middelste nesting die uit een kaartje van de labelvellen deze leuke tekst gestanst.


Hierboven dan mijn hele kaartje van deze leuke Bloghop.
Je bent nu langs een aantal creaties van de  Hobbizz meiden gehopt. Dan mag je nu door hoppen naar 

Antoinette

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat en vergeet niet ook volger te worden


Dit kaartje heb ik gemaakt in de live van 8 augustus.
De video van deze live is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)










5 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...