Volg mij......

Hobbizz Bloghop - Designpapier Advent

 Dag allemaal,


We gaan vandaag weer gezellig een rondje hoppen!!! Doe je mee??
In de Noor! Design collectie zit deze leuke set designpapier Advent. Het bestaat uit mooie vellen designpapier en bijpassende plaatjes.

** klik {HIER} om de kit te bestellen **


Ons Hobbizz Design Team zal de komende tijd flink aan de slag gaan met nieuwe artikelen en jullie met grote regelmaat nieuwe dingen laten zien.


Meer zien? Hop dan gezellig een rondje mee!

Wat moet je doen?
  • Ga 28 oktober 2021 langs de blogs van alle Hobbizz meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Hobbizz en laat daar ook een leuke reactie achter!

Voor mijn kaartje heb ik de letters van de Jilliez Album Creator Kerst gebruikt. De maat van mijn kaartje is 10 x 16 cm, maar dat is niet alles. Lees maar verder.....


Met de Hobbizz Poinsettia heb ik een leuke toef op mijn kaartje gemaakt. De blaadjes heb ik uit zilver Spiegelkarton gestanst, in het hartje van de bloem heb ik een bolletje Foamball Clay gedaan. Deze kaart kan je ophangen, daarom heb ik tussen het cardstock en designpapier een dubbel gevouwen stukje lint geplakt. De strik van kant heb ik met het lijmpistool vastgeplakt net als de belletjes.


De tekst en het halve maantje waar op ik het gestempeld heb komen uit de de Kit Stans + Kerststempel Verrassingswiel. Ik heb gestempeld met de Memento inkt in de kleur Summer Sky. Hier heb ik ook alle randjes van mijn designpapier mee beïnkt. 


Op elke deel van mij kaart heb ik één van de advent nummers uit het designpapier geplakt. Ik ben begonnen met 20 bij de letter K en bij de laatste letter staat 24. Een soort van aftellen naar de kerst zeg maar.


De Pinquin komt uit het designpapier en heb ik in 3D opgeplakt met foamtape.


Ook de leuke tekst HO HO HO komt uit de set designpapier Advent.


De Kerstman hoofdjes komen ook van een vel designpapier Advent. Ik heb deze uitgeknipt en met foamtape opgeplakt.


De kerstballen heb ik weer uit één van de vellen designpapier geknipt en in 3D opgeplakt met foamtape.


Dan zijn we nu bij de laatste letter aanbeland. Ik heb de basis van mijn kaart en de letters in wit cardstock uitgesneden, zo komt het leuke designpapier Advent mooi tot zijn recht. Om deze leuke retro kaart te maken heb je 5 stukken cardstock van 10x17 cm nodig. Bij elk stuk ril je op de lange kant op 1 cm, dit is je plakstrook om je 5 delen aan elkaar vast te plakken. 


Deze leuke tekst komt ook van Kerststempel uit de Kit Stans + Kerststempel Verrassingswiel. Ik heb gestempeld met de Memento inkt in de kleur Summer Sky.


Hierboven dan mijn hele kaartje van deze leuke Bloghop. Ik heb dit keer een uitklapkaart gemaakt lekker retro!!!
Deze keer ben je bij mij gestart en dan mag je nu door hoppen naar 


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat en vergeet niet ook volger te worden


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)




5 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...