Volg mij......

Bella Lulu bloghop - Grote vouwkaart met Diamant

 Dag allemaal,

Er staat weer een nieuwe online workshop in onze webshop namelijk de "Grote vouwkaart met Diamant". Deze is zo leuk dat we deze met jullie willen delen.

*** Klik HIER om de Online Workshop te bestellen **


(de kosten voor deze workshop zijn 5 euro)

De inhoud van deze online workshop is als volgt:
Opbouw en uitleg kaart
  • Het is ook mogelijk om een All Inclusive abonnement te nemen als je geen enkele Online Workshop wilt missen. Wat zijn de voordelen?
- onbeperkt toegang tot alle OnlIne Workshops
- minimaal 2 nieuwe video's per week
- unieke kaartmodellen en patronen
- tips & tricks
- uitgebreide productinfo
** klik {HIER} om ons All Inclusive abbonement te bestellen **

All Inclusive Abonnement
Hier vast een sneakje van mijn kaartje. Als je verder naar beneden scrolt wordt er steeds meer onthuld......


Wat moet je doen?
  • Ga 10 december 2021 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat  een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Hier alvast wat kleine sneakjes van de kaarten die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!


Voor mijn uitvoering van de Grote vouwkaart met Diamant heb ik het designpapier Little Chef van Bella Lulu gekozen. Ik hou van de kleurtjes en de printjes van dit designpapier, de 2 vellen met plaatjes zijn ondertussen één van mijn favorieten geworden.


Als je op de foto hierboven klikt kan je het leuke designpapier Little Chef van Bella Lulu direct in de webshop bestellen.


Op de voorkant van mijn kaartje heb ik de Biscuit Doily van Marianne Design gebruikt.


Op de linker binnekant heb ik de Mok van Marianne Design gebruikt en nog wat koekjes die bij de Biscuit Doily van Marianne Design zitten. Het gnoompje piept tussen de Marshmallows uit en kijkt wat er allemaal aan de hand is........


Als je op de foto hierboven klikt kan je de Mok van Marianne Design direct in de webshop bestellen.


De koekjes heb ik uit verschillende kleuren cardstock gestanst en bewerkt met de Memento Inkt Expresso Truffle.


Aan de rechterkant heb ik één van de Gnoompjes en wat andere plaatjes van de knipvellen uit het designpapier Little Chef van Bella Lulu geplakt. Naast de gnoompjes heb ik de Dinky Die Doughnut van Xcut geplakt.


De teksten op mijn kaartje zijn van de stempelset Van harte van Marianne Design. Deze heb ik gemat op het designpapier Little Chef van Bella Lulu, om te matten heb ik de Layer Guides van We R Memory Keepers gebruikt.


Als je op de foto hierboven klikt kan je de stempelset Van Harte van Marianne Design direct in de webshop bestellen.


Voor de labels heb ik de Labelpons Scallop van Vaessen Creatief gebruikt en de Reïnforcer pons van We R Memory Keepers.


Hierboven de voorkant van mijn hele kaartje met de leuke banderol er om heen. Hieronder zie je het kaartje helemaal uitgeklapt. Het model is van Natalie van Zuuren, ik vind het een super tof model. Degene die zo'n kaart krijgt ontvangt echt een cadeautje!!!


 Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze creatie.
Je mag nu verder hoppen naar 


Daarna komen nog een paar mooie creaties hop dus vooral door naar het eind en mis niks van deze toffe Bloghop.

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.
Creatieve groetjes,




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop:
(Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  


 

2 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...