Volg mij......

Bella Lulu bloghop - Pinquin Love

Hallo allemaal,

In deze tijd is het fijn om iemand een hart onder de riem te steken met een kaartje of kleinigheidje. Daar is het nieuwe Bella Lulu knipvel "Pinguin Love" erg geschikt voor.

** klik {HIER} om het Bella Lulu knipvel te bestellen **


Ons Noor & Zo Design Team zal de komende tijd flink aan de slag gaan met Bella Lulu en jullie met grote regelmaat nieuwe dingen laten zien.


Meer zien? Hop dan gezellig een rondje mee!

 

Wat moet je doen?
  • Ga 6 december 2021 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!


Voor mijn kaartje heb ik 2 mallen van Dutch Doobadoo gecombineerd, de Card Art Easel Card Heart en de Shape Art Cross. Ik heb het designpapier Love Letters van Noor!Design gebruikt, dat heeft zulke leuke printjes en kleuren. 


Van de Carlijn Design Snijmallen Slimline randen 3 Gras & Wolken komen het hekje en de leuke bloemetjes. 


Op het knipvel Pinquin Love van Bella Lulu zitten ook de leuke teksten die ik op mijn kaartje heb gebruikt.


De banners met de teksten heb ik gemat op designpapier. Om de mat randen te maken heb ik gebruik gemaakt van de Layer Guides van We R Memory Keepers.


De nesting dies van de Hobbizz Ribbon Doily gebruik ik regelmatig bij het maken van mijn kaartjes. Ook het leuke Pinquin paartje heb ik hier mee uit gestanst.


Door op de foto hierboven te klikken kan je deze mal direct in de webshop bestellen.


Voor de basis van mijn kaartje heb ik van de Dutch Doobadoo Shape Art Cross een pocketcard gemaakt. Het label in hart vorm is een deel van de Dutch Doobadoo Card Art Easel Heart.


Hierboven dan mijn hele kaartje van deze toffe bloghop met het Bella Lulu knipvel Pinquin Love.


 Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze creatie.
Je mag nu verder hoppen naar 


Bedankt voor jullie bezoek aan mijn blog en graag tot de volgende keer.
Creatieve groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop:
(Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  



 

10 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...