Volg mij......

Friends & Spring

Hallo allemaal,

Dit is mijn tweede kaartje als gastdesigner voor JoyCrafts. Ik wilde graag iets met de leuke nieuwe stempelset Spring doen. Helaas ben ik nog niet zo goed in het inkleuren van stempels, ik heb weer een poging gewaagd, maar ja.......

Als basis heb ik de Card Creator Elisabeth van Jilliez genomen en deze uit craft cardstock geknipt. Het dessinpapier is Secret Garden van NoorDesign en daarbij heb ik uiteraard ook de leuke bijpassende labelvellen Secret Garden gecombineerd. 



Het plaatje van de fiets komt ook uit de labelvellen set. 
Zoals je ziet heb ik de stempels niet ingekleurd. Ik heb ze gestempeld op cardstock met de Versafine Vintage Sepia. De bloemen eerst in het groen en daarna in een andere kleur cardstock. Om wat contrast te creĆ«ren heb ik er een klein randje omheen gelaten bij het uitknippen. 


Rechts bovenaan heb ik de mooie Chrysant gebruikt in combinatie met Bille's Leave. 
Verder heb ik de kaart opgepimpt met allemaal leuke stansjes van JoyCrafts. De vlinders zijn uit de Crafty Cocktail serie Butterflies en het hekje komt uit de One of a kind Spring.

Ik hoop dat ik je ook met mijn tweede kaartje heb geinspireerd,

Liefs Monica

Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen:



JoyCrafts Clearstamps Spring 6410/0482


JoyCrafts Dessinpapier Secret Garden 6011/0531


JoyCrafts Labelvellen Secret Garden 6411/0414


JoyCrafts Vintage Flourisches Grass 6003/0137


JoyCrafts Floral Flourishes Chrysant 6002/0972


JoyCrafts One of a kind Spring 6002/0700


JoyCrafts Crafty Cocktail Butterflies 6004/0014


JoyCrafts Bille's Leave 6002/1248 

JoyCrafts Cirkels swirl 6002/1198

JoyCrafts Label & Tags 60021175


Jilliez Card Creator Elisabeth 2018/0017




1 opmerking:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...