Volg mij......

Uitschuifkaart met Thera op 4 maart 2019

Hallo allemaal,

Dit is mijn uitvoering van de uitschuifkaart van de live workshop met Thera van 4 maart. Als dessinpapier heb ik gekozen voor de Seashore van NoorDesign en als basis heb ik craft cardstock gebruikt.



Alle randen van het cardstock en dessinpapier heb ik bewerkt met de paperdistresser en Distress Ink Vintage Photo. Het geĆ«mboste gedeelte van de stansen heb ik ook bewerkt met dezelfde inkt en bij sommige stansen de buitenkanten. 
Het plaatje en de tekst komt van een Bella Lulu knipvel, dat bij het dessinpapier past. Ik heb het plaatje en de mat rand uitgestanst met een cirkelstans.



Verder heb ik de kaart opgepimpt met allemaal leuke zee stansjes, onder andere uit de serie Under the Sea en Sailing Home van NoorDesign.

Wil je deze kaart ook graag maken klik dan hier, je komt dan op het blog van Noor en Zo, hier vind je het filmpje en het boodschappenlijstje. 

Hieronder vind je een overzicht van de materialen die ik heb gebruikt:





NoorDesign dessinpapier Seashore 6011/0517


Jilliez Card Creator Elisabeth 2018/0017



Bella Lulu knipvel Seashore 3000/0015


JoyCrafts Vintage Flourisches 6003/0058


JoyCrafts Under the Sea 6002/0328


JoyCrafts Under the Sea 6002/0653


JoyCrafts Vintage Flourishes 6003/0057


JoyCrafts Seashore 6002/0419


JoyCrafts Sailing Home Seals 6002/1129


JoyCrafts Under the Sea 6002/0655


JoyCrafts Sailing Home Waves 6002/1128





2 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje geworden en heel leuk zo met het uitschuiven... ben gelijk maar volger geworden van je.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk om te lezen Jolanda. Dank je voor het compliment.

    BeantwoordenVerwijderen

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...