Volg mij......

Summer Time

Lieve Bloglezers,

Het is dan wel herfst, maar ik wilde jullie toch niet de leuke cadeau envelopjes onthouden die ik van de zomer voor mijn nichtje en neefjes heb gemaakt. Mijn lieve Mama vraagt altijd of ik dit speciaal voor haar wil maken. Ze doet hier dan altijd geld in voor hun rapport en tevens een zakcentje voor de vakantie.
Ik vind het altijd erg leuk om zelf het envelopje te maken en het dan ook een persoonlijke touche te geven.
Bovenstaand envelopje heb ik gemaakt met het designpapier Sailing Home van Noor!Design. Ik heb hier het bijpassende knipvel van Bella Lulu gebruikt.  De kaart heb ik gepimpt met leuke stansjes van Marianne Design en Noor!Design. De randen van het designpapier heb ik bewerkt met de paperdistresser en daarna beïnkt met de Vintage Photo van Distress Ink. Het embos gedeelte van de stansjes heb ik met dezelfde kleur inkt bewerkt.
Bovenstaand envelopje heb ik gemaakt met het designpapier Ten Mile van Noor!Design ook hierbij heb ik het bijpassende knipvel van Bella Lulu gebruikt. De kaart heb ik gepimpt met leuke stansjes van Marianne Design en Noor!Design. De randen van het designpapier heb ik bewerkt met de paperdistresser en daarna beïnkt met de Vintage Photo van Distress Ink. Het embos gedeelte van de stansjes heb ik met dezelfde kleur inkt bewerkt.
Bovensstaand envelopje heb ik gemaakt met het Scrappapier Summer Vibes van Noor!Design ook hierbij heb ik het bijpassende knipvel van Bella Lulu gebruikt. De kaart heb ik gepimpt met leuke stansjes van Marianne Design en Noor!Design. In het hart van de stans Summmer Vibes Flower van Noor!Design heb ik met de Nuvo Drop Bohemian Teal een pareltje gemaakt. De randen van het designpapier heb ik bewerkt met de paperdistresser en daarna beïnkt met de Peacock Feathers en Picked Raspberry van Distress Ink. Het embos gedeelte van de stansjes heb ik met één van de kleuren inkt bewerkt.
Alle envelopjes zijn gemaakt met de envelop en kaarmaker van Vaessen Creatief.
De juiste kleuren Florence cardstock bij mijn designpapier zoek ik altijd uit door de kleurenwaaier van Florence cardstock te gebruiken.
Op alle 3 de envelopjes heb ik een pocket gemaakt en de randstans Waves van Noor!Design eronder geplakt. Bij het envelopje  met het designpapier Ten Mile en Sailing Home heb ik een label gemaakt met de labelpons Eurotag van Vaessen Creatief. Voor het envelopje Summer Vibes heb ik een kaartje uit het designpapier gekozen en deze gemat op cardstock. 
Ik hoop dat ik je heb mogen inspireren met deze leuke cadeau envelopjes,
liefs Monica 
 Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen voor de drie envelopjes,

Vaessen Creatief Envelopmaker 2137-031
 
Vaessen Creatief labelpons Eurotag 21494-004
 Noor!Design designpapier Sailing Home 6011/0569
 Noor!Design scrappapier Summer Vibes 6011/0612
 Noor!Design designpapier Ten Mile 6011/0524
 Bella Lulu knipvel Ten Mile 3000/0034
 Bella Lulu knipvel Sailing Home 3000/0013
 Bella Lulu knipvel Summer Vibes 3000/0039
 Noor!Design Summer Vibes flower 60002/1290
 Noor!Design Sailing Home waves 6002/6002/1128
 Noor!Design Sailing Home seals 6002/1129
Noor!Design Under the Sea 6002/0655
 Noor!Design Seashore 6002/0418
Marianne Design Creatables LR0533
 Marianne Design Creatables LR0543
 Marianne Design Creatables LR0416
 Marianne Design Creatables LR0597
 Marianne Design Craftables LR 0364
Marianne Design Craftables CR1405
Distress Ink Picked Raspberry
Distress Ink Vintage Photo 
 Distress Ink Peacock Feathers
 Nuvo Vintage Drops Bohemian Teal 1306N
Florence kleurenwaaier cardstock texture 2928-999
 

2 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...