Volg mij......

Kiekeboe.......

Lieve bloglezers, 
Vandaag heb ik van de kleinste borduurring van 10 cm een schudvariant gemaakt. Ik heb gekozen voor het designpapier Little Woodland Adventures in het mint.
 Met de cirkelsnijder heb ik het designpapier van de achtergrond en het mica voor boven op de borduurring op maat gesneden. Dit is toch zo'n handig apparaat. Altijd een mooie strakke rand en op de mm nauwkeurig. 
Op de achtergrond heb ik stansjes van Little Woodland Adventures Forest gebruikt. Om de hoek komt Felicia Fox glurend te voorschijn. Bovenop het mica zit haar zusje op een boomstam.
De borduurring heb ik met gesso van DutchDooBaDoo wit gemaakt en daarna beïnkt met de hickory smoke van Distress Ink. Het kant is van Vaessen Creatief en het witte lintje komt uit mijn eigen voorraad. 
Het schudmateriaal is Eis Kristall van Viva en de poedersneeuw en witte balletjes komen uit mijn eigen voorraad.

Ik hoop dat ik je heb mogen inspireren met deze leuke borduurring
 liefs Monica 
 Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen,
JoyCrafts Borduurring 10 cm 6210/0001
DenDennis Little Woodland Adventures Mint design 6011/0579
DenDnnis Little Woodland Adventures Uni colors 6011/0582
DenDennis Little Woodland Adventures Felicia Fox 6002/3129
DenDennis Little Woodland Adventures Forest 6002/3131
DutchDooBaDoo Gesso White 870.002.010
Distress Ink Hickory Smoke
Viva Eis Kristall 923400156
Vaessen Creatief kant 26 mm 1108-306
JoyCrafts Mica A4 8002/0100

4 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...