Volg mij......

Goodbye Summer...............

Lieve bloglezers,

Met de Loaded Card Summer Vibes neem ik afscheid van de zomer. Ik vind het altijd zo leuk om Loaded Cards te maken. Je kan er lekker veel op kwijt en daar hou ik van.
Voor mijn tante had ik voor de zomer 2 leuke loaded cards gemaakt. In deze kaart zit een envelopje, een tag en een lolliepop. Ik heb er één gemaakt met het scrappapier Summer Vibes en de andere met het designpapier Seashore beide zijn van Noor!Design.
Voor de basis van deze kaart gebruik ik de XL flag van DutchDooBaDoo. Op 6cm van de onderkant heb ik een rillijn gezet, zodat ik er een pocket van kon maken. Onder 
De envelopjes in beide Loaded Cards heb ik gemaakt met de kaart en envelopmaker van Vaessen Creatief. Ik heb een bjpassende kleur cardstock gebruikt en daarna een stukje designpapier opgeplakt. Nog wat leuke stansjes erop en je hebt een leuk cadeauenvelopje. 
 Het label van de Summer Vibes is een kaartje wat bij het scrappapier zit. Op het label heb ik een stukje designpapier uit de scrap collectie met hout en stenen van Noor!Design gebruikt. Hierop heb ik wat takjes en een schelpje gestempeld. Het label van de Seashore heb ik gemaakt met de labelpons Eurotag van Vaessen Creatief. Hierop heb ik een stukje designpapier geplakt van het Seashore setje. De lollipops zijn gemaakt met een leuk rietje en voor de bloem en cirkel heb ik een stansje gebruikt. Het plaatje op de beide lollipops is van Bella Lulu.
Voor de loaded card met het Seashore designpapier heb ik bovenaan de pocket de rand Seashore gebruikt van Noor!Design. Het plaatje is van het bijpassende knipvel Seashore van Bella Lulu.  Verder heb ik de kaart gepimpt met allemaal leuke stansjes van Noor!Design en Marianne Design.
 Voor de loaded card Summer Vibes heb ik de rand Sailing Home waves van Noor!Design bovenaan de pocket geplakt. Het plaatje is van het bijpassende knipvel Summer Vibes van Bella Lulu. Het frame en het label zijn uit de serie Romantic Summer van StudioLight. Het strandtasje is een mal van DutchDooBaDoo en de bloem is de Summer Vibes flower van Noor!Design. In het midden van de bloem heb ik een pareltjes gemaakt met Nuvo Drops Carnation Pink.
Alle randjes van het designpapier heb ik bewerkt met de paperdestresser. Het Summer Vibes scrappapier heb ik daarna beïnkt met Peacock Feathers of Picked Raspberrry van Distress Ink. Bij het designpapier Seashore heb ik Vintage Photo en Faded Jeans gebruikt. Bij beide loaded cards heb ik van sommige stansen het geëmbosde gedeelte bewerkt met één van de kleuren Distress Ink passend bij het designpapier. Voor het bepalen van bijpassend cardstock heb ik de handige kleurenwaaier van Florence Cardstock gebruikt. Hiermee bestel je altijd online de juiste kleuren cardstock.

Ik hoop dat ik je heb mogen inspireren met deze 2 leuke Summer Loaded Cards, 
 liefs Monica
 Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen,


Noor!Design Seashore 6011/ 0517
Noor!Design Scrap 6011/0534
Noor!Design Summer Vibes 6011/0612
DutchDooBaDoo Dutch Shape Art 2x Clips 470.713 720
DutchDooBaDoo Dutch Shape Art XL Flag 470.713.156
Bella Lulu Seashore 3000/0015
Bella Lulu Summer Vibes 3000/0039
StudioLight Romantic Summer stencil RS12
JoyCrafts Cocktails 6002/0387
JoyCrafts Summer Lovin 6002/176
Noor!Design Summer Vibes flower 6002/1290
Noor!Design Sailing Home waves 6002/1128
Noor!Design Under the Sea 6002/0699
Noor!Design 6002/0631
Noor!Design Seashore 6002/0662
Marianne Design Craftables LR0543
Marianne Design Craftables LR0364
Marianne Design Craftables LR0230
JoyCrafts Clearstamps Buttons 6410/0039
Craft Sensations clearstamps zeedieren
Noor!Design Little Happiness clearstamps branches 6410/0490
JoyCrafts paperdistresser 
Vaessen Creatief Stamp Easy+ 2137-052
Veassen Creatief  kaart en evelopmaker 2037-0031
Vaessen Creatief Labelpons Eurotag 21494-004
Distress Ink Vintage Photo 
Distress Ink Picked Raspberry
Distress Ink Peacock Feathers
Distress Ink Faded Jeans
Nuvo Chystal Drops Carnation Pink 666N
Florence Cardstock Texture kleurenwaaier 2928-999
Florence Cardstock Texture white 2928-097
 Florence Cardstock Texture mountain lake 2928-062
 Florence Cardstock Texture pink 2928-019
 Florence Cardstock Texture raspberry 2928-024
Florence Cardstock Texture ocean 2928-045
 Florence Cardstock Texture grasshopper 2928-069
Florence Cardstock Texture maritime 2928-054
 Florence Cardstock Texture poppy 2928-030
Florence Cardstock dark craft 2928-100

3 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...