Volg mij......

Vintage Florals - Shakercard

 Hallo allemaal,

Vrijdag 25 september heb ik met de prachtige kit Vintage Florals een easselkaart met shaker gemaakt. 


Om deze easselkaart met shaker te maken heb je de volgende stukken cardstock nodig, een stuk van 16x24cm, rillen op de lange kant op 7 en 14 cm en een stuk van 16x16 cm. Aan designpapier heb je nodig, één stuk van 15,5x9,5 cm, één stuk van 15,5x6,5 cm en één stuk van 15,5x15,5 cm. Van mica heb je twee cirkels van 14 cm nodig en van cardstock en designpapier één cirkel van 14 cm. Bij de cirkel van cardstock haal je een cirkel van 11,5 cm eruit en bij het designpapier een cirkel van 10,5 cm. 


Om de easselkaart te laten staan heb ik een die-cut van een sierrand uit het papier blok gehaald en deze op een stukje cardstock geplakt van 16x2,2 cm. Deze heb ik met foamtape van 2mm dik opgeplakt. De bloem, het kaartje en de vlinder zijn ook die-cuts uit het papier blok die in de kit zit . Ik heb nog wat swirls onder de bloem geplakt. Het kaartje heb ik in de hoek stans gestoken als een soort pocket. Met een kleine bloemen pons heb ik bloemetjes uit een vel designpapier uit het papier blok gestanst en deze op de bloemen van de rand en hoek stans geplakt en hierop een witte parel geplakt.


Op het achterste stuk mica van de shaker heb ik een vlinder en een paar lieveheersbeestjes geplakt. Deze die-cuts komen ook uit het papier blok die in de kit zit. In de shaker komen ook de kleine bloemetjes terug en wat ander leuk schudmateriaal. Aan de rechterkant heb ik nog een deel van de rand stans terug laten komen. Op de rand van de shaker heb ik ook weer kleine bloemetjes geplakt met daarop een witte parel.

Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Vergeet niet ook volger te worden. 



De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)






4 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...