Volg mij......

X-Mas with Gnomes

Hallo allemaal,
Dit is mijn uitvoering van Challenger #3. Jolanda heeft deze vrijdag 11 september met de kit Snowflake Kisses gemaakt. Ik heb hier voor de kit Feliz Navidad en de kit Jilliez Album Creator mallen gebruikt en er een dubbele kaart meegemaakt.


Om de dubbele kaart te maken heb ik de laatste 2 pagina's van de mal van het album gebruikt. en aan het achterste deel een plakrand van 1,5 cm geknipt. De mal met de T heb ik ook nog een keer uit designpapier geknipt. Alle letters van het album het ik uit designpapier geknipt en daarna gemat op cardstock.  De boompjes zijn van de bomenrij mal uit de kit en deze heb ik uit het glitterkarton van Jilliez gestanst en daarna los geknipt en tussen de letters gestoken. Hier en daar een Gnoompje en wat leuke tekstlabels van Bella Lulu.


Aan de linker binnenkant heb ik eerst designpapier geplakt en daarop een strook van 4 cm van een ander vel designpapier. Bovenop de strook designpapier heb ik de huizenrij geplakt. De mal van de huisjes zit ook in de kit. Wat leuke boompjes er tussen en een paar hertjes op de voorgrond. Hier en daar een sneeuw ster. En uiteraard weer een paar leuke Gnoompjes. De grote tekstbanner is een rand aan de onderkant van het designpapier.


Aan de rechterkant van de kaart heb ik ook eerst designpapier geplakt en daar op weer een strook van 4 cm designpapier.  Bovenop de rand designpapier heb ik de bomenrij uit de kit geplakt en deze uit het glitterkarton van Jilliez gestanst. Ook hier wat Gnoompjes, kleine tekstlabels van Bella Lulu  en wat losse boompjes en een hertje. Ook de grote tekstbanner komt weer uit het designpapier.


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Vergeet je niet om ook volger te worden. 



De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...