Volg mij......

Garden of Love - Mini Album

Hallo allemaal,
Woensdag 9 september heeft Daisy een super gave live gegeven met de kit Envelopmaker en daarin een heel leuk boekje gemaakt. Ik heb dit boekje ook gemaakt, maar dan met de prachtige kit Garden of Love.


Aan de voorkant heb ik de mooie rand stans uit de kit geplakt met daar achter een aantal bloemen die ik uit één van de vellen designpapier heb geknipt en daarna beïnkt.


 Het designpapier uit deze kit is aan één kant bedrukt, daarom heb ik de envelop uit 2 verschillende vellen designpapier geknipt en deze op elkaar geplakt.


De mooie rand stans van Noor!Design heb ik uit goud karton gestanst. Deze rand stans komt meerdere keren terug op mijn project. Goud is zo mooi bij dit designpapier.


Op de pockets aan beide kanten heb ik een bloem geplakt die ik heb geknipt uit één van de mooie vellen van het design papier.


In het filmpje hieronder kan je mijn uitvoering zien van het project van Daisy.


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Vergeet je niet om ook volger te worden. 


De video van Daisy met deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal. 


De gebruikte Hobbizkits kun je hierbestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...