Volg mij......

Dendennis - Giftcards

Hallo allemaal,
Maandag 7 september heb ik jullie live laten zien hoe leuk de Partylijn van Dendennis is. Met de stansen en het papier heb ik Ouwe Taart, het Feestvarken, de Partypooper en Slingeraap opgebouwd en deze samen met de leuke stansjes van de Party accessoires verwerkt op een cadeaulabel.


De maten van de cadeaulabels zijn 10 x 7,5 cm voor het cardstock en dan 9,5 x 7 cm designpapier en stukjes lint van 20 cm. De hoekjes van de labels heb ik afgerond met de pons uit de kit Envelopmaker. Voor 3 labels heb ik de corner gebruikt en voor het label zonder de lint de notch.


Op het linkerlabel is Ouwe taart een heerlijke aardbei aan het eten en kan niet wachten om haar cadeautjes van de Party accessoires uit te pakken. Het jurkje en de bandjes heb ik gestanst uit de Party crochet colors en twee van de drie cadeautjes uit de Party patterns. Verder heb ik de Party solid colors gebruikt. Het knotje op haar hoofd is de aarbei in het donkerbruin, maar dan zonder de stans te embossen. Op het rechterlabel heeft het Feestvarken grote lol met cadeautjes en ballonnen uit de Party accessoires. De mutsjes, serpentine en twee ballonnen heb ik  uit de Party crochet colors gestanst de andere bollonnen en één cadeautje uit de Party patterns. Verder heb ik ook hier de Party solid colors gebruikt.


Op het linkerlabel kan Slingeraap niet wachten om aan zijn taart te beginnen. De balonnen en het mutsje zijn gestanst uit de Party crochet colors. Verder heb ik de Party solid colors gebruikt. Op het rechterlabel heeft Partypooper het erg naar zijn zin met de ballonnen. Hier heb ik voor alle stansen alleen de Party solid colors gebruikt. 


Om alle kleine onderdelen van de stansjes op te plakken heb ik de handige Sticky Picktool en de Glue-sheets gebruikt. Zo krijg je geen lijmresten op je creatie. 

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Vergeet je niet ook volger te worden.


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)

Kit Dendennis Party

Kit Dendennis Party papier

6200/0062 Magneetmap 1 + 1 GRATIS



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...