Volg mij......

Vintage Florals - Album

Hallo allemaal,

Dit is mijn uitvoering van de Hobbizz Challenge #2. Ik heb met de prachtige kit Vintage Florals een klein boekje gemaakt voor deze Challenge. Als je aan de Challenge mee wilt doen zijn er twee voorwaarden. We willen dat je je creatie maakt met één van de kits van Hobbizz en de uiterste inleverdatum is zondag 6 september voor 12 uur s'avonds. Uiteraard mag je ook andere materialen gebruiken om te pimpen, maar we willen dat de kit centraal staat in je creatie. Ook aan deze Challenge is weer een mooie prijs verbonden voor de mooiste creatie.


Hieronder het boodschappenlijstje voor degene die mee willen doen aan de Challenge:

Cardstock kleur 1: 
A. 21,5 x 14 cm 
B. 21 x 20 cm 
C. 29,5 x 14 cm 
D. 27 x 12 cm.

Cardstock kleur 2: 
13,5 x 9,5 cm

Designpapier H x B: 
Pagina 1, 13,5 x 9,5 cm 
Pagina 2, 13,5 x 9,5 cm 
Pagina 3, 13,5 x 9,5 cm 
Pagina 4, 12 x 9,5 cm en 5,5 x 9,5 cm 
Pagina 5, 2x 13,5 x 4 cm en 1x 13,5 x 9,5 cm 
pagina 6, 2x 13,5 x 4 cm en 1x 13,5 x 9,5 cm 
Pagina 7, 13,5 x 9,5 cm 
Pagina 8, 13,5 x 9,5 cm 
 Pagina 9, 12 x 9,5 en 5,5 x 9,5 cm 
Pagina 10, 13,5 x 9,5 cm 
Pagina 11, 1x 7,5 x 8,5 cm, 1x 7 x 8,5 en 2x 5,5 x 8,5 cm 
Pagina 12, 13,5 x 9,5 cm

Verder heb je nog nodig een stuk lint van 50 cm, Distress Ink in de kleur die past bij je designpapier, hoek pons, 2x een rand stans uit gestanst, 2x een hoek stans uit gestanst en leuke plaatjes / foto's, labels, tags en andere leuke dingen om je boekje te pimpen.


De linker pagina heb ik vrij rustig gehouden en op de rechterpagina heb ik een pocket gemaakt met de hoek stans uit de kit. Deze heb ik gemat op zwart cardstock. Om geen lijmresten op mijn cardstock te krijgen heb ik  de super handige lijmvellen gebruikt om mijn hoek stans op te plakken.


De linker pagina heeft een pocket. In de video op YouTube leg ik uit hoe je deze maakt. Op de rechterpagina heb ik alleen een vlinder geplakt.  Deze komt uit de Paperpad Vintage Florals die bij de kit zit. Op de laatste 6 pagina's zitten allemaal leuke vlinders, Labels & tags, postcards en randjes die je zo uit kan drukken.


Aan de linkerkant heb ik een een extra flap gemaakt die je uit kan vouwen. En onder de eerste flap van links heb ik de rand stans met vlinders geplakt.  Hierover heb ik een sierrandje uit de Paperpad Vintage Florals geplakt.


Op de linkerpagina heb ik een doily van een van de plaatje uit de Paperpad geknipt en deze met foamtape op geplakt. Het vlindertje heb ik uit het designpapier geknipt. Op de rechterpagina komt weer in pocket.


Op de linkerpagina heb ik met de rand stans een pocket gemaakt. Over de rand stans heb ik weer een sierrandje uit de Paperpad geplakt.  Op de linkerpagina zit een envelopje. In de video op YouTube leg ik uit hoe je deze maakt. Voor de sluiting van de envelop heb ik een geschulpte cirkel uit cardstock gestanst en de de ronde cirkel met tekst uit een van de plaatjes  uit de paperpad. Alle Labels &Tags, postcards, plaatjes, vlinders en bijtjes en nog veel meer komen uit de Paperpad. Dit boekje kan je dus maken met alleen de kit Vintage Florals. In dit filmpje laat ik zien hoe het boekje eruit is komen te zien.


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog.Vergeet niet om ook volger te worden.


De video van deze kit staat nu op ons YouTube kanaal. 


De gebrukte Hobbizz kits kan je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)



2 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...