Volg mij......

Christmas Carol

Hallo allemaal,
Vrijdagmorgen 28 augustus heb ik tijdens de live nog een leuk kaartje gemaakt met de kit Christmas Carol. 


Bij deze kaart heb ik de Dutch Doobadoo Shap Art opgedeeld in 4 delen door 3 rillijnen te plaatsen. Ik heb op de lange kant van de mal precies in het midden een rillijn geplaatst en aan de zijkanten op 5 cm vanaf de zijkant van de mal heb ik ook een rillijn geplaatst. Ik heb de grootste uit kraft geknipt en een maat kleiner op groen cardstock. Voor je gaat rillen plak je deze eerst op elkaar. Het designpapier is weer een maat kleiner. Deze heb ik uit 2 verschillende designs geknipt en van elke designpapier heb ik 2 delen gebruikt. Voor de balk in het midden  knip je een strook cardstock van 4,5 x 13 cm en van designpapier een strook van 4 x 13 cm. In de video leg ik verder uit hoe je deze kaart maakt. 


Het ovaal Hulst heb ik 2x uit gestanst, één keer uit creme en één keer uit groen. Van de groene heb ik de hulstblaadjes geknipt en deze op de creme geplakt. 


Aan de rechterkant nog een mooi toefje gemaakt met papieren bloemen hier onder nog wat hulst takjes gestoken die bij de ovaal Hulst zitten. 

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Vergeet je niet ook volger te worden. 



 De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kit kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)

1 opmerking:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...