Volg mij......

Mini Trouvaille & Sticky Pick - Glue-sheets

Hallo allemaal,
Tijdens de live van dinsdag 25 augustus heb ik laten zien hoe handig de kit Mini Trouvaille is en de kit Sticky Pick + Tips + Lijmvellen.


Tijdens de live heb ik laten zien hoe je de kleine stansjes met de Mini Trouvaille uit kan stansen en ook kan embossen, ook super handig om mee te nemen naar workshops, de camping of waar je ook naar toe gaat.  Ik heb de Giggle Baby's van Jocelijne Design gebruikt en deze in elkaar gezet, de Giggle Baby;s zitten in de kit Sweet baby. Om de kleine onderdeeltjes op te pakken en op goed op zijn plaats te zetten heb ik de Sticky Pick gebruikt. Met de lijmvellen kan je de kleine onderdeeltjes of je andere gedetailleerde stansen vastplakken zonder zichtbare lijmresten.


De stansen set met de teksten van de seizoenen krijg je gratis bij de kit Mini Trouvaille. Super leuk om  op je kaarten en andere creaties te verwerken. De teksten zijn ongeveer 2 cm hoog en maximaal 5 cm lang.


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Vergeet niet ook volger te worden.


De video van deze kit staat nu op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in de webshop.)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...