Volg mij......

Garden of Love - Embroidery Ring

Hallo allemaal,
Dit is mijn borduurring uit de live van 18 augustus geworden met de kit Borduurringen en de prachtige kit Garden of Love. 


De borduurringen heb ik eerst wit gemaakt met gesso en daarna beïnkt met Memento inkt in de kleuren Angel Pink en Desert Sand. Op de rand heb ik ook nog hier en daar een paillet geplakt. Bij de grote borduurring heb ik aan de achterkant een cirkel van kraft geplakt en daarop een iets kleinere van designpapier uit de paperpad Garden of Love. Aan de achterkant van de kleine borduurring heb ik een ander designpapier uit hetzelfde paperpad geplakt. De rand stans heb ik uit goudkleuring karton gestanst en de wiebertjes die daar uitvallen heb ik bewaard om te verwerken in het schudgedeelte.


Rechts bovenaan heb ik een leuke toef gemaakt met wat tilantia, een paar mooie takjes uit gestanst en van één van de vellen uit de paperpad Garden of Love heb ik bloemen geknipt en deze in 3D opgebouwd. 


Van de kleine borduurring heb ik een schud variant gemaakt. Op het designpapier aan de achterkant heb ik nog wat bloemen geplakt die ik geknipt heb uit een ander pagina van de paperpad Garden of Love. Het schudmateriaal bestaat uit kleine pareltjes, pailletten en de gouden wiebertjes komen uit de mooie rand stans. 

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Vergeet niet om ook volger te worden.


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.



De gebruikte Hobbizz kits kan je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...