Volg mij......

Let it Snow

Lieve mede bloggers,
Vrijdag 6 november heb ik met de kit Let it Snow een eassel foldgate card met shaker gemaakt. Zoals jullie ondertussen wel weten ben ik gek op kaarten met een shaker. Om deze kaart te maken heb je het patroon nodig dat bij de kit zit en nog een stuk cardstock van 15x13 cm. Al het designpapier heb ik 5 mm kleiner gemaakt dan het cardstock. In de video op YouTube leg ik uit hoe je deze kaart maakt.


Boven aan de eassel heb ik een mooie rand geplakt. Op het linker en rechter gedeelte een paar leuke hertjes en aan de bovenkant een ijspegelrand. Om de eassel staande te houden heb ik een Poinsettia aan de rechterkant geplakt en aan de linkerkant een leuke tekst van het Bella Lulu knipvel deze zit ook in de kit Let it Snow zit. Onder de hertjes een randje sneeuw. 



De Snowglobe heb ik gemat op donkergrijs cardstock. Bij de stans van de Snowglobe zitten ook de leuke huisjes randen. Ik heb hier nog wat boompjes in kraftpapier achter geplakt. Voor  de Snowglobe het super lieve hertje met konijntje van het knipvel van Bella Lulu en ook hier heb ik nog een leuk boompje achter geplakt. Als schudmateriaal heb ik het Eis Chrystal gebruikt. 


Op de voorkant van de kaart is heb ik een sluiting gemaakt met hempcord. Je plakt aan de voorkant eerst je designpapier op en aan de achterkant nog niet, want anders kan je de uiteinden van de splitpen niet wegwerken. Ik heb 3 rondjes van 1,5 cm uit cardstock geponst en 1 rondje uit designpapier, Deze heb ik op elkaar geplakt.  Hier een gaatje in gemaakt en daar een splitpen door gedaan. Bij één van de twee heb ik het hempcord ertussen geplakt. In de video leg ik ook uit je deze sluiting maakt. Aan het uit einde van het hempcord heb ik een sterretje geplakt en hier met een laagje lijm het mooie Eis Chrystal opgeplakt.
Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)







1 opmerking:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...