Volg mij......

Vintage Flowers - Box card

Hallo allemaal,
Dinsdag 10 november heb ik deze leuke kaart met cadeautje gemaakt met de prachtig kit Vintage Flowers gemaakt. Het patroon van deze kaart  ontvang je bij aankoop van de kit Vintage Flowers.


Voor de basis van de kaart en het cadeautje heb ik zwart cardstock gebruikt. Het designpapier heb ik overal 5 mm kleiner gemaakt dan de maten van het patroon.  


Ik heb de prachtige bloem Summer Vibes uit gestanst in de kleur Raspberry van Florence en deze  boven op de deksel van het cadeautje geplakt. De bladeren heb ik uit gestanst in de kleur Concrete van Florence. Beide heb ik met de lijmpistool van JoyCrafts vast geplakt. 


De bloem op de kaart heb ik uit wit cardstock gestanst en de randen en een deel van de bladeren van de bloem bewerkt met roze inkt. Uit de kit Banners heb ik 2 leuke tekst stempels gekozen en deze op stempelpapier gestempeld met zwarte inkt. Daarna gemat op cardstock in de kleur Mountain Lake van Florence. 


De mooie stans Pearl Ribbon heb ik gestanst uit de kleur Mountain Lake van Florence. Boven aan de Pearl Ribbon heb ik met een parelpen in het zwart een parel gemaakt. het designpapier is van zichzelf al zo mooi dat ik het zonde vond om de kaart nog meer te pimpen. Aan de achterkant van de kaart heb ik hetzelfde designpapier en de stans van de parelrand geplakt. 

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...