Volg mij......

Love Letters

Lieve mede bloggers,

Met de nieuwe kit Love Letters heb ik een aantal leuke envelopjes en kaartjes gemaakt. Deze kan je op je kaart verwerken of natuurlijk op een leuk cadeautje bevestigen. 


De kaartjes en envelopjes heb ik gemaakt met de Designpapier A4 (mix assorti) set. In deze set zit een assorti aan designpapier van verschillende papiersets die door JoyCrafts en Noor!Design zijn uitgebracht. Voor het stempelen heb ik de Finesse inkten gebruikt. 


Kom je op de thee? Is één van mijn favoriete teksten uit deze leuke kit. Je kan de envelopjes in allerlei verschillende thema's maak. Hoe leuk is dat!!


Het envelopje en de kaartjes hierboven zijn leuk om op een kaartje ergens tussen te steken. Zijn de stempels uit de kit Love Letters niet gaaf. Allemaal super leuke teksten om op je kaartjes te verwerken. 


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...