Volg mij......

Samen zijn we beresterk......

Lieve mede bloggers,
Met de kit Jilliez Card Creator, de kit Bella Lulu knipvellen en de nieuwe Noortjes heb ik een leuk kaartje gemaakt. 


Voor dit kaartje heb ik de Jilliez Card Creator Emily gebruikt uit de kit Jilliez Card Creator mallen. De basis heb ik geknipt uit kraftkarton 300 grams, deze kwaliteit kraftkarton zit in de kit Kraftkarton. Het designpapier dat ik hier heb gebruikt komt uit de designpapier set Designpapier A4 (assorti mix). Het designpapier heb ik gemat op lila cardstock. Op de kaart heb ik het mooie ovaal Laura gebruikt, één van de nieuwe Noortjes. Ik vind dit echt een prachtige mal. Bij deze mal zit los een stansje van een bloemetje en van blaadjes, hier kan je de mal super leuk mee opbouwen. 


De lieve tekst die ik heb gebruikt komt van het knipvel Beren uit de kit Bella Lulu knipvellen. De tekst heb ik gemat op rose cardstock. De losse bloemetjes heb ik uit wit cardstock gestanst en de blaadjes uit groen cardstock. In het hartje van de bloem een mooie parel en klaar zijn de super leuke bloemetjes.


Het plaatje van dit schattige meisje komt eveneens van het knipvel Beren uit de kit Bella Lulu knipvellen. Tussen het hekje heb ik blaadjes gestoken, deze komen van de ovaal Laura, één van de nieuwe Noortjes.


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...