Volg mij......

Winter Landscape

Lieve mede bloggers,
Met de kit Winter Landscape heb ik deze leuke window tafereel kaart gemaakt. De mooie Winter Wishes Landscape stansen van Noor!Design zijn zo leuk om tafereel kaarten mee te maken. 


Om deze kaart te maken heb je de volgende maten cardstock nodig. Voor de basis een stuk van 18x16 cm, deze ril je op de lange kant op 6 cm. Voor het raam een stuk van 14,5x13 cm, deze ril je op 1 cm, 4 cm en 13,5 cm op de lange kant. De 2 stroken van 1 cm zijn je plakstroken om het raam op de basis van je kaart te plakken. Uit het deel cardstock van 14,5x13 cm, snij je tussen de rillijnen van 4 cm en 13,5 cm een rechthoek van 10x7,5 cm voor het raam. Boven en onder heb ik op 1 cm vanaf de rillijn gemeten en de zijkanten op 1,5 cm en daartussen de rechthoek uit gesneden.  Ik heb zelf de ruitjes gemaakt met strookjes papier van 5 mm breed. Aan de bovenkant heb ik op 25 mm, 50 mm en 75 mm een streepje gezet hierop plakje een strookje van 5 mm breed. Bij de zijkanten heb ik op 25 mm en 50 mm een streepje gezet ook hier plak je een strookje van 5 mm breed.. Nu heb je een raam met ruitjes. Daar achter heb ik een stukje mica geplakt. 


De stans Prettige Feestdagen van Diesire is een no-end mal, deze komt uit de kit Edge'ables Randmallen. Ik heb deze uit grijs cardstock gestanst en tussen mijn cardstock en designpapier aan de bovenkant van mijn raam geplakt. Al het designpapier heb ik 5 mm kleiner dan het cardstock gesneden, alleen bij de plakstroken en de rechthoek van het raam heb ik de zelfde maten als het cardstock aangehouden. 


Achter het raam het ik met de Winter Wishes landscape stansen een tafereeltje gemaakt. Dit zijn ook no-end mallen zowel aan de zijkanten als aan de onderkant, je kant ze dus aan de breedte van je papier aanpassen, dit heb ik bij deze kaart gedaan. Een paar de leuke hertjes van Nordic Christmas erbij, deze heb ik uit kraft papier gestanst.. De landscape stansen en de stansen van de hertjes zitten in de leuke kit Winter Landscape. Bovenaan het raam heb ik nog een ijspegel rand geplakt, ook deze is van glitterkarton


Voor het raam heb ik een paar leuke boompjes geplakt aan de rechterkant nog een hertje ervoor. De kleinste boompjes heb ik uit glitterkarton van Jilliez gestanst.


Links bovenin de hoek nog een leuke Poinsettia. De bloem heb ik ook weer uit glitterkarton gestanst en de takjes en blaadjes uit kraft papier. 

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Vergeet niet ook volger te worden. 



De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...