Volg mij......

Vintage Flowers - Pop-Up kaart

Lieve mede bloggers,
Met de prachtige kit Vintage Flowers heb ik tussendoor deze leuke Pop-Up kaart gemaakt. Het designpapier uit deze kit is zo veelzijdig. Bij de kaartje met cadeautje had ik voor de basis zwart cardstock gebruikt en voor deze kaart wit cardstock, het designpapier heeft meteen een hele andere uitstraling.


Aan de voorkant heb ik de mooie rand stans Pearl Ribbon in het wit uit gestanst en deze aan de zijkant geplakt. Dwars over de kaart 2 stukjes designpapier een beetje schuin over elkaar heen geplakt.  Op de banner met tekst heb ik een bloemetje en 2 veertjes geplakt, deze heb ik uit het designpapier geknipt. De kaart sluit met een lintje, deze heb ik onder het designpapier geplakt aan de voor en achterkant. 


Als je de kaart open doet zie je de Pop-Up.


De bloem Summer Vibes heb ik uit wit cardstock gestanst en daarna de randen beïnkt met een roze inkt. Het hart van de bloem heb ik uit de kleur Mountian Lake gestanst en de bladeren uit de kleur Concrete beide kleuren zijn van Florence.


De stans Pearl Ribbon heb ik voor de binnenkant uit gestanst in de kleur Candy van Florence en deze aan de buitenzijden van de Pop-Up geplakt. Op beide delen heb ik wat leuke bloemetjes geplakt, deze heb ik uit het designpapier geknipt. 


Op het bovenste en onderste deel heb ik een leuke banner met tekst geplakt. De banners heb ik uit gestanst met de stansen set Labels & Tags uit de gelijknamige kit. Ook bij de banners heb ik weer een bloemetje en veertje geplakt die uit het designpapier komen. 


Alle randen van het cardstock en het designpapier heb ik bewerkt met de paperdestresser en het designpapier daarna nog beïnkt met de Vintage Photo.

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...