Volg mij......

Hobbizz Bloghop - Kit Gefeliciteerd

Lieve bloglezers,

Dit is de derde bloghop bij Hobbizz. Deze keer staat de nieuwe Hobbizz stempel Gefeliciteerd uit de Kit Gefeliciteerd centraal in de Bloghop. Allemaal leuke teksten voor een verjaardag, beterschap en nog een heel veel andere teksten. Bij deze kit zit ook de mooie Noor! Design bloem Charlotte. Die je kunt bewonderen op de creaties van de andere leden van het Designteam.

** klik {HIER} om de kit te bestellen **

Ons Hobbizz Design Team zal de komende tijd flink aan de slag gaan met nieuwe artikelen en jullie met grote regelmaat nieuwe dingen laten zien.
Meer zien? Hop dan gezellig een rondje mee!

 Wat moet je doen?
  • Ga 24 april 2021 langs de blogs van alle Hobbizz meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Hobbizz en laat daar ook een leuke reactie achter!
Hier alvast wat kleine sneakjes van de kaarten die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!


Ik heb deze keer voor een Slimlinekaart gekozen, mijn nieuwe verslaving. Hiervoor heb ik de Voordeelkit Kraft Slimline gebruikt. Ik heb er 10 cm af gesneden er blijft dan een basis van 9,5 x 20,5 cm over.


Het is deze keer een beterschap kaartje geworden, deze zijn af en toe ook nodig. De tekst op mijn kaart staat ook op de toffe stempel van Hobbizz.


Als achtergrondpapier heb ik een vel uit het papierblok Vintage Wood gebruikt uit de kit Designpapier Let it Snow + Vintage Wood. Ook de kleinste cirkel heb ik uit dit papier gestanst. 


De prachtige Noor!Design bloem Charlotte heb ik op beide cirkels geplakt. Deze prachtige bloem en de stempel gefeliciteerd zitten samen in de kit Gefeliciteerd. Onder de bloem een stukje hempcord. 


Aan de rechterkant van mijn kaart heb ik een strook cardstock van 2 cm geplakt en het strookje dat door de Buckle gaat is 1 cm breed. De Buckle is een stans van Noor!Design, er zitten 6 verschillende Buckles op deze stans.


Hieronder dan mijn hele kaartje voor deze toffe Bloghop.


 Dan mag je nu door hoppen naar Ineke

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)






6 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...