Volg mij......

Hobbizz Bloghop - Stempellinnen

Lieve Bloglezers,

We hebben deze week weer een super leuke bloghop bij Hobbizz. Dit keer met het gave stempellinnen van Joy!crafts waarmee je een leuk effect kan creëren op de achtergronden van je creaties. Je kunt het ook gebruiken met alcohol markers zoals de Triblends of potloden en het is ook geschikt om op te printen!

** klik {HIER} om de kit te bestellen **

Meer zien? Hop dan gezellig een rondje mee!
 
Wat moet je doen?
  • Ga 1 mei 2021 langs de blogs van alle Hobbizz meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Hobbizz en laat daar ook een leuke reactie achter!


Mijn kaartje is een Slimline kaartje geworden met een basis van 20.5 x 10.5 cm. Het stempellinnen heb ik gesneden op 19.5 x 9.5 cm. 


Voor mijn achtergrond heb ik de zwarte structuurpasta van Dutch Doobadoo, de Harmony Water Reactive inkten in de kleur Noir en Parakeet van Spectrum Noir en de Slimline Mask Cracked Patterns uit de Kit 3 Dutch Doobadoo Slimeline Mask stencils gebruikt. Aan de zijkanten heb ik hier en daar wat gestempeld met de script stempel van de Streetwear stempel uit de Kit Jilliez mask stencil + Stempel Streetwear.


De prachtige bloem Charlotte uit de Kit Gefeliciteerd heb ik op op dit kaartje gebruikt, dit is één van mijn favoriete bloemen geworden. Onder de bloem de Notebook Circle van Noor!Design uit de Kit mallen Scrap. Uiteraard mag de Stuctape van Noor!Design op een Mixed Media kaartje niet ontbreken. 


De Kit Gefeliciteerd met de prachtige bloem Charlotte bestel je hier. De leuke tekst op het label op mijn kaartje komt van de stempel uit deze kit. 


Hieronder dan mijn hele kaartje. 
Je bent nu al bij een aantal Hobbizz meiden langs gehopt, dan mag je nu door hoppen naar Ineke


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)








4 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...