Volg mij......

Hobbizz Bloghop - Kit Botanical

Lieve Bloglezers, 

Vandaag hebben we een leuke bloghop voor de liefhebbers van Vintage designpapier, designpapier hebben we natuurlijk nooit genoeg. Helemaal als het een set is met mooie designs zoals in de kit Designpapier Botanical.

** klik {HIER} om de kit te bestellen **
Meer zien? Hop dan gezellig een rondje mee!
 
Wat moet je doen?
  • Ga 8 mei 2021 langs de blogs van alle Hobbizz meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Hobbizz en laat daar ook een leuke reactie achter!


Met de gave Kit Designpapier Botanical heb ik een Slimline kaart gemaakt. Voor de basis heb ik een stuk cardstock van 20.5 x 11 cm gesneden. 


Op mijn kaartje heb ik de prachtig bloem Dianthus uit de kit Dianthus Flower gebruikt. Onder de bloem heb ik Guirlande geplakt die ook in deze kit zit. 


De tekst op mijn kaartje zit op de stempel Gefeliciteerd van Hobbizz. Ik heb 2 stempels gecombineerd en deze uit gestanst met één van de stansen uit de kit Labels & Tags, dit is echt een super veelzijdige kit en ik gebruik de stansen Labels & Tags uit deze kit dan ook regelmatig op mijn kaartjes.


De vogeltjes op mijn kaart heb ik geknipt uit één van de vellen designpapier uit de Kit Designpapier Botanical. Op mijn kaartje heb ik ook weer de leuke mal Stuctape van Noor!Design gebruikt. 


Dit zijn de 3 vellen designpapier uit de Kit Designpapier Botanical die ik op mijn kaartje heb gebruikt.


In de Kit Dianthus Flower zit ook het leuke stickervel Rulers van Dutch Doobadoo. Je besteld deze toffe kit hier.
Hieronder dan mijn hele kaartje van de bloghop. 

Als het goed is ben je nu bij alle Hobbizz meiden langs gehopt en heb je daar een berichtje achtergelaten. Dan mag je nu weer terug naar het Hobbizz blog en ook daar nog een berichtje achterlaten.
Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)





3 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...