Volg mij......

Bloghop Hobbizz - Hobbizz Stempel Verrassingswiel Kerst

 Dag allemaal,
We gaan weer gezellig een rondje hoppen vandaag. Doe je mee!!!!
Bij het leuke verrassingswiel van Noor! Design hebben we een nieuwe toffe kerst stempel bij Hobbizz en dan mag een toffe Bloghop niet uitblijven natuurlijk.

** klik {HIER} om de stempel te bestellen **


Ons Hobbizz Design Team zal de komende tijd flink aan de slag gaan met nieuwe artikelen en jullie met grote regelmaat nieuwe dingen laten zien.


Meer zien? Hop dan gezellig een rondje mee!

Wat moet je doen?
  • Ga 29 juli 2021 langs de blogs van alle Hobbizz meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Hobbizz en laat daar ook een leuke reactie achter!


Voor deze Bloghop heb ik mijn kaartje uit de live van zondag 25 juli gebruikt. Ik heb voor de basis een stuk cardstock van 15x15 cm gesneden. Onderop heb ik de grasrand uit de Kit mallen Grasrand + Narcis gebruikt. Ik heb deze 2 keer uit gestanst en in verschillende hoogtes opgeplakt.  


In mijn verrassingswiel heb ik een aantal leuke woorden van de toffe Hobbizz Stempel Verrassingswiel Kerst gebruikt. In de video verderop in deze post zie je welke ik heb gebruikt. 


De bloem op mijn kaartje heb ik gemaakt met de Narcis uit de Kit mallen Grasrand + Narcis. Ik heb de 3 blaadjes van de Narcis op elkaar geplakt en daarop met een stukje foam een rondje van glitterpapier. Onder de bloem de prachtige Guirlande van Noor!Design.


Ik het designpapier Kerstfeest 2.0 van Bella Lulu gebruikt. Dit komt uit de Kit Winter Charm. In deze set designpapier zitten ook 2 vellen met leuke plaatjes en labels, een aantal van deze leuke plaatjes heb ik op mijn kaartje verwerkt. Op het grasrandje en de Guirlande heb ik met wat Foambal Clay hier en daar wat sneeuw gemaakt. 


Hierboven dan mijn hele kaartje van deze leuke Bloghop.
Je bent nu langs een aantal creaties van de  Hobbizz meiden gehopt. Dan mag je nu door hoppen naar 

Daarna komen nog een paar mooie creaties hop dus vooral door naar het eind en mis niks van deze toffe Bloghop.

Hieronder nog een video waar in je kan zien hoe het verrassingswiel in mijn kaartje er uiteindelijk uit ziet.


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat en vergeet niet ook volger te worden


Dit kaartje heb ik gemaakt in de live van 25 juli. 
De video van deze live is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)









6 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...