Volg mij......

Traditional Christmas

 Hallo allemaal,
Op 19 juni heb ik in een LIVE met de leuke Kit Window, deze vouwkaart gemaakt. Een kit in prachtige traditionele kerstkleuren.

Voor de basis van mijn kaartje heb je de volgende maten papier nodig:
Kraftpapier: 1stuk 15x15 cm en 2 stukken 9x15 cm de stukken van 9x15 cm ril je op de korte kant op 1 en 1,5 cm.
Cardstock: 2 stukken van 14.5x14.5 cm en 4 stukken van 7x 14,5 cm
Designpapier: 2 stukken van 14x14 cm en 4 stukken van 7x14 cm.


In de Kit Window zit deze prachtige rand mal met strikken van Joy!Crafts. Ik heb deze in donkergroen cardstock uit gestanst en ook 1x keer alleen geëmbosd in creme, zodat je die er onder kan plakken. 



Op beide voorzijdes heb ik een strook cardstock van 14x2,5 cm en daarop een strook designpapier van 14x2 cm geplakt. 

Op de bloem en de bladeren heb ik met de structuurpasta van Dutch Doobadoo sneeuw gemaakt. Ik heb een grove glitter door de structuurpasta gedaan, om nog wat meer structuur te krijgen voor mijn sneeuw. 

De sneeuw heb ik overal op mijn kaartje verwerkt.

Bij deze prachtige kit zit een embossingfolder met raam van Studio Light. Het raam wordt uitgesneden. Je kan het raam ook uit de embossingfolder halen en apart uit stansen. Dit heb ik 2x in kraft gedaan en het op beide kanten van mijn raam in designpapier geplakt. Zo wordt het raam steviger en krijg je ook meer kleur contrast op je kaart. 
Het plaatje in mijn raam komt uit het toffe papierblok uit de Kit Christmas Carol. 


Als je op de foto klikt kom je direct in de webshop om bovenstaande toffe Kit Christmas Carol te bestellen. 


Uiteraard mag op deze kaart mijn favoriete stans de Buckles van Noor!design niet ontbreken. 


De teksten op mijn kaartje komen van de leuke Hobbizz stempel kerst. Deze heb ik uit gestanst met de stansen Labels & Tags uit de gelijknamige kit. Ik gebruik deze regelmatig op mijn kaartjes om teksten uit te stansen. 


Door op de foto van de stempel te klikken kom je direct in de webshop om deze leuke kerst stempel te bestellen. 


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat en vergeet niet ook volger te worden


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...