Volg mij......

Hobbizz Bloghop - Kit Raw Denim

 Hallo allemaal,
Vandaag willen de kit Raw Denim eens uitlichten. In deze set zit naast het designpapier Raw Denim en het knipvel Boyz van Bella Lulu ook een stoere gears stans van Noor!Design. Deze kit kost maar 12,99. 

** klik {HIER} om de set te bestellen ***


Ons Hobbizz Design Team zal de komende tijd flink aan de slag gaan met nieuwe artikelen en jullie met grote regelmaat nieuwe dingen laten zien.


De Kit Raw Denim is super leuk om stoere jongens of mannen kaarten mee te maken. Ik heb voor mijn kaartje de Dutch Doobadoo Slimline mal Drops gebruikt uit de Kit Dutch Doobadoo Slimline mallen Pocket + Drops.


Als je op de foto hierboven klikt kom je direct in de webshop om de kit met de Dutch Doobadoo Slimline mallen te bestellen.


Het knipvel Boyz van Bella Lulu uit deze kit is so cute, de beertjes zijn cool en stoer en passen perfect bij het designpapier Raw Denim van Bella Lulu.


In de drop heb ik een stukje van de stans Stuctape van Noor!Design geplakt. Het rugzakje van de beer heb ik een stukje los geknipt van het beertje, zodat het over de rand valt. 


Ook in de onderste drop heb ik een stukje van de stans Stuctape van Noor!Design geplakt, deze heb ik uit wit cardstock gestanst. Het been aan de rechterkant van de beer heb ik ook iets ingeknipt, zodat het lijkt of hij zo de drop uit komt rijden op zijn stoere scooter. 


De tekst "lang leve jij" zit ook op het knipvel Boyz en ik heb deze uit gestanst met de kleinste nesting die van de Ribbon Doily van Hobbizz, de nesting die met de geschulpte rand heb ik uit cardstock in de kleur Mountain Lake van Florence gestanst.


Ala je op de foto hierboven klikt kom je direct in de webshop om deze toffe stans te bestellen.


Over de middelste drop het ik de stoere stans met de klok en de tandwielen geplakt die bij de Kit Raw Denim zit. Ik heb deze uit wit cardstock gestanst en op het midden heb ik een rondje in de kleur Mountain Lake geplakt. En één van de Boyz leunt er relaxed tegenaan. 

Hierboven dan mijn hele kaartje van deze leuke Bloghop. De basis is uit wit cardstock, degene daarop uit één van de prachtige dessins uit het designpapier. De binnenkant van de drops heb ik gemat met de kleur Mountain Lake van Florence. Om de randjes te beïnkten heb ik de kleur Teal Zeal van Memento gebruikt.

Je bent nu langs een aantal creaties van de  Hobbizz meiden gehopt. Dan mag je nu door hoppen naar 


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat en vergeet niet ook volger te worden


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)




1 opmerking:

  1. Geweldig leuke en mooie kaart met dit mooie papier en leuke knipvel! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...