Volg mij......

True Friends

 Hallo allemaal,
Zondag 22 augustus hadden wij weer een super leuke Challenge bij Hobbizz. Deze keer stond de Hobbizz Ribbon Doily centraal. Ik heb er dit leuke hoedje mee gemaakt.  Wat waren er een hoop toffe inzendingen voor de Challenge. Voor mijn uitvoering heb ik de Kit Pink Petals erbij gebruikt. 


Wil je dit leuke hoedje ook nog maken!!!
 Dan heb ik hieronder nog even het boodschappenlijstje voor je:
Cardstock: 1 stuk 14x28 cm, dit ril je op 14 cm op de lange kant. 1 stuk 3,5x22,4 cm, dit ril je op 0,5 en 3 cm op de korte kant. 1x de buitenste maat van de Ribbon Doily 1x de grootste cirkel met stikrand van de Ribbon Doily Designpapier: 1 stuk 14x14 cm en 1 stuk 2 x 23 cm 1x de buitenste maat van de Ribbon Doily 1x de middelste mal met schulprand van de Ribbon Doily Verder heb je nodig: De Ribbon Doily van Hobbizz Stansmachine A5 of A4 Lint 1 meter Stansjes e.d. om te pimpen. Takjes, bloemetjes en leuke teksten. En je basis gereedschap natuurlijk. 


Met de bloemetjes die bij de Kit Pink Petals zitten heb ik een leuk toefje gemaakt. Eerst heb ik mijn favoriet de Guirlande van Noor!Design erop geplakt, daarop de bloemetjes. De besjes zitten in de Kit Artificial Flowers.


Voor mijn hoedje heb ik de toffe Kit Pink Petals gebruikt. In deze kit zitten ook hele leuke labelvellen met diverse teksten die ik op mijn hoedje heb verwerkt. 


De basis van het hoedje is de Hobbizz ribbon Doily, de naam zegt het al, je kan hier heel leuk allerlei soorten lint doorheen rijgen. Ik heb er 10 mm breed wit satijnlint door heen geregen. 


Aan de achterkant heb ik een label zonder tekst geplakt. Hier kan je dan zelf een persoonlijke boodschap opschrijven. 


Ik blijf het leuk vinden om dit soort easel kaartjes te maken. In de video op YouTube leg ik je uit hoe je dit leuke hoedje kan maken. 



Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat en vergeet niet ook volger te worden


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...