Volg mij......

Bella Lulu Bloghop - Over the Moon

 Dag allemaal,


Het nieuwe Bella Lulu knipvel heet "Over the Moon". En wat is deze CUTE, dat vinden de andere meiden van het Design Team ook. Er zijn weer de mooiste voorbeelden voor jullie gemaakt. Hop je gezellig een rondje mee!!!

** klik {HIER} om het Bella Lulu knipvel te bestellen **


Hieronder een sneak van mijn kaartje. Ben je nieuwsgierig naar mijn hele kaartje lees dan verder......


Wat moet je doen?
  • Ga 17 januari 2022 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Ik heb voor het eerst een CAS kaartje gemaakt. Het was even wennen, volledig uit mijn comfort zone, maar super leuk om te doen. De letters XOXO staan uiteraard voor kusjes. Voor deze letters heb ik mijn favoriete Alfabet Stitched Letters & Numbers van Elizabeth Craft Designs gebruikt. Ik heb de letters 1x uit designpapier en 1x uit cardstock in de kleur Ink van Florence gestanst.


Door op de foto hierboven te klikken kan je Stitched Letters & Numbers van Elizabeth Craft Designs direct in de webshop bestellen.


In de grote shaker heb ik een mini shaker gemaakt. Hiervoor heb ik de Essentials snijmallen SL-ES-CD83 van StudioLight gebruikt. Dit is een set met 4 verschillende vormen snijmallen in verschillende maten. Super leuk om shakers mee te maken. Voor mijn shakers gebruik ik altijd de grote rollen Foamtape van Heffy Doodle deze is 3 mm dik en er in 5mm en 12 mm breed, perfect om je schudmateriaal goed te laten schudden.


Door op de foto hierboven te klikken kan je deze leuke Essentials snijmallen van StudioLight direct in de webshop bestellen.


Ik heb op mijn kaartje voor het verdrietige beertje van het nieuwe knipvel Over the Moon van Bella Lulu gekozen. Soms heb je een kaartje nodig om iemand even te laten weten dat je aan hem of haar denkt.


Hierboven dan mijn hele kaartje. Ik heb deze keer een dubbele kaart met shaker gemaakt van 16 x12 cm. De basis heb ik uit het Luxe Linnen cardstock van Bella Lulu gesneden. 

 Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze creatie.

Je mag nu verder hoppen naar 


Daarna komen nog een paar mooie creaties hop dus vooral door naar het eind en mis niks van deze toffe Bloghop.

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.
Creatieve groetjes,




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop:
(Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




 


Als je hier klikt kom je in de webshop van Noor & Zo.

6 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...