Volg mij......

Bella Lulu Bloghop - Vouw & Rilbord

Dag allemaal,

Vandaag is er weer een leuke Bella Lulu Bloghop bij Noor & Zo. Corry laat zien hoe handig je een kaart met bijpassende envelop kunt maken met een rilbord. Ideaal te combineren met onder andere de Bella Lulu plaatjes. Het is een CAS kaartje, en zoals jullie weten ben ik niet van de CAS kaartjes, het was dus een hele uitdaging om mezelf in te houden. Hop je een rondje mee!!!


(de kosten voor deze online workshop zijn 5 euro)

De inhoud van deze online workshop is als volgt:
Opbouw en uitleg kaart
Het is ook mogelijk om een All Inclusive abonnement te nemen als je geen enkele Online Workshop wilt missen. Wat zijn de voordelen?
- onbeperkt toegang tot alle OnlIne Workshops
- minimaal 2 nieuwe video's per week
- unieke kaartmodellen en patronen
- tips & tricks
- uitgebreide productinfo
** klik {HIER} om ons All Inclusive abbonement te bestellen **

All Inclusive Abonnement

*** Klik hier om het rilbord te bestellen ***


Hieronder een sneakje van mijn kaartje.


Wat moet je doen!!
  • Ga 21 januari 2022 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat  een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Voor mijn kaart met het Vouw & Rilbord heb ik het knipvel Sweet Cupcake van Bella Lulu gekozen. Daarbij het ik de papierset Little Chef van Bella Lulu gebruikt. Voor de tekst en het ovaal van het designpapier heb ik de Essentials CD83 van StudioLight gebruikt.


Als je op de foto hierboven klikt kan je het leuke knipvel Sweet Cupcake direct in de webshop bestellen.


Ik heb de rillijnen in de hoogte en de breedte gemaakt. In de hoogte heb 12 rillijnen gezet en in de breedte 3 rillijnen


Hierboven zie je mijn hele kaartje en envelop. Op de envelop heb ik 1x 5 rillijnen en 1 keer 6 rillijnen gezet met daartussen in 1 cm. 


Voor de basis van mijn kaartje heb ik het Luxe Linnen Cardstock van Bella Lulu gebruikt. Dit is mooi stevig en helder wit cardstock met een prachtige linnen structuur. Als je op de foto hierboven klikt kan je het direct in de webshop bestellen.

 Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze creatie.

Je mag nu verder hoppen naar 


Daarna komen nog een paar mooie creaties hop dus vooral door naar het eind en mis niks van deze toffe Bloghop.

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.
Creatieve groetjes,




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop:
(Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  

 



Als je hier klikt kom je in de webshop van Noor & Zo.

7 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...