Volg mij......

Bella Lulu Digi Lama

Hallo Allemaal,

Vandaag staat  de digi van de Lama centraal in de bloghop van Bella Lulu. Ik heb het gecombineerd met het mooie designpapier Lavender Garden van NoorDesign.
Wat moet je doen?
Ga op 1 april langs de blogs van alle Noor en Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug op het blog van Noor! en Zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
  • Hop dus gezellig langs alle blogs van de Noor! en Zo meiden en laat een reactie achter en laat je inspireren!
Voor de basis van het kaartje heb ik de Dutch DooBaDoo Dutch Card Art Tocket gebruikt. Deze heb ik uit wit cardstock gesneden. 
De Digi heb ik ingekleurd met brushmarkers.
Ik heb de mal gevouwen en er met de gaatjesmaker van Vaessen Creatief gaatjes in gemaakt en er organzlint doorheen gehaald. 
Op deze kaart heb ik als bloem de Floral Delight gebruikt. De Lama heb ik in het gras gezet en naast de Lama heb ik 2 keer het Lavendeltakje neergezet en met de leuke ponsenset vlinders van Vaessen Creatief heb ik nog allemaal vlindertjes toegevoegd aan met kaart. 

Hier nog even mijn hele kaartje.

Ik hoop dat ik je ook met dit kaartje heb mogen inspireren, liefs 





Je mag nu terug hoppen naar het blog van Noor en Zo en daar een leuke reactie achterlaten.


Hieronder vind je de gebruikte materialen van deze kaart:


NoorDesign Lavender Garden 6011/0591



Dutch DooBaDoo Dutch Card Art Ticket 470.713.684



JoyCrafts Vintage Flourishes gras 6003/0137



JoyCrafts Lavender 6002/0541


NoorDesign Floral Delight 6002/1114


JoyCrafts Liefs 6002/0298


Nuvo Chrystal Drops Wisteria Purple 658N





 Vaessen Creatief ponsen set vlinders 2137-042
Vaessen Creatief gaatjesmaker 2137-001







10 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...