Volg mij......

Out of Africa....(Challenge #24 Noor!Design)

Lieve Bloglezers,
Dit is mijn uitvoering van de challenge van Noor!Design. Ik heb een verjaardagskaartje gemaakt met het designpapier Out Of Africa van Noor!Design. Deze challenge bestaat uit een sketch die je moet volgen en de blauwe mal Esmee rond van Noor!Design moet je ook gebruiken. Wil je ook deze leuke kaart maken, onder aan mijn blog vind je een link naar de sketch.
De labels zitten in een pocket, bovenaan de pocket heb ik met de randpons Pawprint van EK Tools een randje geponsd. Het tabje aan de linkerkant komt uit de Labels & Tags van Noor!Design. Het plaatje van de tijger komt uit de knipvellen set Animal Greetings van Noor!Design. 
 In de linkerhoek heb ik de Branche Leaves van Noor!Design geplakt en daarop bloemetejes van de Little Happiness stans Flowers van Noor!Design. De pareltjes zijn gemaakt met de Perlen Pen Gold van Viva.
Links boven aan een toefje met  de varens uit de Vintage Flourishes lijn van Noor!Design en het bloemetje is ook van de Vintage Flourishes. Ook hierop heb ik een pareltje gemaakt. 
De labels zijn gemaakt met de labelpons sculped van Vaessen Creatief. De tekst stempels heb ik gestempeld met Vintage Sepia van Versafine en hiervoor heb ik  de Stamp Easy+ van Vaessen Creatief gebruikt. Door de gaatjes een stukje Hemp Cord. Het ringetje rond het gaatje heb ik geponst met de Hole Re-inforcer pons van We R.
Alle randen van het cardstock en designpapier heb ik bewerkt met de paperdestresser en het designpapier daarna beïnkt met de Brushed Corduroy van Distress Ink.
Wil je deze kaart ook maken klik dan hier om naar de sketch op het blog van Noor!Design te gaan.

Ik hoop dat ik je heb mogen inspireren met mijn uitvoering van de challenge #24 van Noor!Design, liefs Monica 
 Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen,

Noor!Design Out of Africa 6011/0503
Noor!Design knipvellen Animal Greetings 6013/0341 
 Noor!Design Cutting & Embossing Esmee 6002/1384
 Noor!Design Little Happiness Flowers 6002/0774
Noor!Design Vintage Flourishes 6003/0083
 Noor!Design Vintage Flourishes Flowers 6003/0065
 Noor!Design Labels & Tags 6002/1175
Noor!Design Brache Leaves 6002/0939 
Noor!Design Clear Stamps Hello  6410/0497
 Noor!Design Little Happiness Clear Stamps 6410/0472
 Bella Llulu Clear Stamps Zomer 3002/0108
EK Tools randpons Pawprint 54-40118
Vaessen Creatief Labelpons Sculpted 21494-002
We R Hole Re-inforcer pons 663158 
 Vaessen Creatief hoekpons 2137-037
Vaessen Creatief  Stamp Easy+ 2137-052
Viva Perlen Pen Gold 116290101
Distress Ink Brushed Corduroy
 
 Versafine Vintage Sepia
Vaessen Creatief Hemp Cord  Dark 3908-091
Verder heb ik nog gebruikt cirkel stansen en een bamboo stans.

4 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...