Volg mij......

Happy Easter

Lieve bloglezers,
Het is vandaag 2de Paasdag, dus nog even snel een paaskaartje op mijn blog. Het idee van deze kaart is van Miranda Bouhof, ik heb er alleen mijn eigen draai aan gegeven. Het is een easselkaart. Voor deze kaart heb ik het designpapier Easter van Noor!Design. De plaatjes zijn van het knipvel Easter van Bella Lulu. 
Tijdens het zoeken naar wat leuke spulletjes voor mijn kaart kwam ik de Spring Birds en Spring Lambs van JoyCrafts tegen. Het zijn al wat ouderen stansen, maar ze blijven toch zo schattig. De lammetjes heb ik uit wit cardstock gestanst en met brushmarkers heb ik de hoefjes, oortjes, oogjes etc ingekleurd. De gele kuikentjes heb ik uit geel cardstock gestanst en hier heb ik met brushmarkers het snaveltje, de oogjes en de pootjes op kleur gebracht. 
Op beide bergjes heb ik de Grass Border van Noor!Design gebruikt, deze heb ik uit groen cardstock gestanst. Daarvoor de leuke kattenstaarten en de Lavender beide zijn van Noor!Design uit de Little Happiness serie. Met de ponsenset vlinders van Vaessen Creatief heb ik verschillende vlinders geponst, ik heb alleen de grote en midden maat gebruikt. De grote heb ik uit cardstock gestanst en de kleine uit designpapier. Met de Nuvo Drops heb ik pareltjes gemaakt op de lijfjes van de vlinders.
Het frame is Happy Easter van Noor!Design, hier komen ook de tekst en alle leuke paaseitjes uit. De paaseitjes heb ik uit diverse kleuren cardstock en designpapier gestanst en hier en daar op de kaart geplakt.  Het plaatje komt uit het designpapier Easter van Noor!Design.
 Op de ondergrond van het voorste gedeelte heb ik wat stro geplakt. Aan de linkerkant heb ik een vogelnestje geplakt. Aan de linkerkant staan dan de schattige lammetjes. 
Er tussendoor nog een paar leuke veertjes. Dit komt uit mijn eigen voorraad. Op het nestje heb ik een vlindertje geplakt die ik gemaakt heb met de vlinder ponsenset van Vaessen Creatief.
Al het cardstock en designpapier heb ik bewerkt met de paperdistresser.
Ik hoop dat ik je heb mogen inspireren met deze leuke easselkaart voor Pasen,
Liefs Monica
 Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen,

Noor!Design designpapier Easter 6011/0613
 Bella Lulu Easter 3000/0028
 Noor!Design Happy Easter 6002/1278
 Noor!Design Little Happiness Lavender 6002/1427
 Noor!Design Little Happiness Cattails 6003/3001
 Noor!Design Grass Border 6002/1178
 JoyCrafts Spring Birds 6002/0434
 JoyCrafts Spring Lambs 6002/0435
 Vaessen Creatief ponsenset vlinders 2137-042
 Nuvo Vintage Drops Pioneer Green 1305N
Verder heb ik nog gebruikt een plukje stro, stukje kant, een bloe, veertjes  en een vogelnestje.

1 opmerking:

  1. Een hele mooie easelcard Monica, echt een vrolijk voorjaars-tafereeltje waar veel te bewonderen valt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...