Volg mij......

Thinking of you.....

Lieve Bloglezers,
Wat een super leuke Make a Card hadden we in maart. Ik heb met mijn uitvoering  van dit leuke model van Petra Lederer de Make a Card van maart gewonnen en mag daarom in de maand april gastdesigner zijn. Met deze 4 mooie producten, die ik van JoyCrafts heb ontvangen, mag ik voor de maand april 2 kaarten maken.
Even iets over mij:
Ik ben Monica van Dorp, ik ben 54 jaar en woon samen met mijn 2 poezenkinderen Beau en Lola in IJmuiden. Ik maak nu ruim 20 jaar kaarten en vind het leuk om af en toe door mijn oudere kaarten te snuffelen en dan te zien hoe ik mij zelf heb ontwikkeld in al die jaren en ook hoeveel technieken erbij zijn gekomen en wat voor ontwikkeling er is geweest en nog steeds is in hobby artikelen voor het maken van kaarten.
Ik vind het heerlijk om creatief bezig te zijn, sinds vorig jaar heb ik ook het maken van albums, groot of klein, ontdekt. En dat is een ware verslaving geworden. Evenals het pimpen van de MDF en plastic figuren van JoyCrafts 
Hier dan mijn eerste kaartje als gastdesigner. Ik heb voor deze kaart het designpapier en de bijpassende labelvellen van Country Garden gebruikt.
Voor de basis heb ik de DutchDooBaDoo mal Gabriella gebruikt. Deze eerst uit donkergrijs cardstock geknipt, daarna uit vintage groen en als laatste uit designpapier. Het strookje designpapier is ook gemat op donkergrijs cardstock. Boven aan de kaart heb ik een strik gemaakt met donkergrijs band, daarop een licht roze en als finishing touch een mooie parel. Op het strookje heb ik hetzelfde band en roze lint geplakt.
De mooie standaard heb ik 2 keer uit gestanst, 1 keer uit donkergrijs cardstock en 1 keer uit kraftpapier 300 grams van JoyCrafts. Dit heb ik gedaan om de kaartenstandaard steviger te maken. 
Het frame waar het plaatje in zit  is al een wat oudere mal van Noor!Design (JoyCrafts) Ik heb hem gestanst uit wit cardstock en gemat op donkergrijs cardstock. Ik heb de uit gestansde vlinders opgeplakt met de Glue-sheets van JoyCrafts, deze zijn heel handig om fijne stansjes op te plakken. Het plaatje 
is een kaartje uit de labelvellen Country Garden, deze heb ik gemat op vintage groen cardstock. Het vlindertje is de nieuwe stans 
 Sketch Art-Vlinders van JoyCrafts. Ik heb deze uit wit cardstock gestanst en daarna op designpapier gemat. De randen heb ik nog even beïnkt met de Brushed Corduroy van Distress Ink. Op de rug van de vlindertjes heb ik met een parelpen een aantal pareltjes in elkaar over laten lopen.
Verder heb ik nog wat leuke labels uit de labelvellen van Country Garden gebruikt en wat andere leuke dingetjes uitgeknipt. Het ronde labeltje heb ik uit geponst met de cirkelpons 1,5 inch van Vaessen Creatief en daarna gemat op designpapier en deze uit gestanst met de cirkelpons sculpt 2 inch van Vaessen Creatief. Ik heb al het cardstock en designpapier bewerkt met de paperdistresser en het designpapier ook nog beïnkt met de Brushed Corduroy van Distress Ink 
Ik hoop dat ik je heb mogen inspireren met mijn eerste kaartje als gastdesigner voor JoyCrafts, liefs Monica 

 Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen,


JoyCrafts Noor!Design designpapier Country Garden 6011/0643
 JoyCrafts Noor!Design labelvellen Country Garden 6011/0421
JoyCrafts Sketch Art-Vlinders 6002/1462
JoyCrafts Noor!Design Card Standard 6002/1394
JoyCrafts Noor!Design 6002/0356
JoyCrafts Glue-sheets 6500/0035
JoyCrafts Kraftpapier 300 grams 8089/0202
DutchDooBaDoo Dutch Shape Art Gabriella A5 470.713.185

Vaessen Creatief Cirkelpons 1.5 inch 21440-003
Vaessen Creatief Cirkelpons Sculpt 2 inch 21737-014
JoyCrafts Screw Hole Punch 6200/0052
JoyCrafts Paperdistresser 6200/0234
Distress Ink Brushed Corduroy
Waco Pearl Maker Pastel Pink 9110 229
Verder heb je nog een stukje lint, band of kant en een grote plakparel nodig.

2 opmerkingen:

  1. Wauw prachtige kaart en wat gaaf dat je GD bent deze maand .

    Fijne Zaterdag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Hey is super leuk om gastdesigner te zijn. Liefs Monica

      Verwijderen

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...