Volg mij......

Bella Lulu Lovely Aquarels

Hallo allemaal,

We hebben weer een super leuk nieuw Bella Lulu knipvel in de collectie namelijk Lovely Aquarels.

Wat moet je doen?
  • Ga op 8 april langs de blogs van alle Noor en Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug op het blog van Noor! en Zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
  • Hop dus gezellig langs alle blogs van de Noor! en Zo meiden en laat een reactie achter en laat je inspireren!
Dit is de eerste sneak mijn kaartje.


Ik heb deze gecombineerd met het mooie Vintage Soul designpapier van Noor!Design. Voor de basis heb ik van Dutch DooBaDoo de Easter Egg gebruikt. 

Er is weer een hele hoop te zien op mijn kaartje, ik hou er gewoon van om mijn kaartjes lekker vol te maken. Aan de voorkant heb ik een voorjaars tafereel gecreëerd. Ik heb hiervoor onder andere de nieuwe gras border gebruikt en de kattenstaarten. De bloemen links komen uit één van de One of a kind sets Spring. Aan de rechterkant heb ik een bloesemboom gemaakt. Ik heb de Bare Tree van JoyCrafts gestanst uit craft cardstock en beïnkt met Vintage Photo. De bloemetjes zijn van de Little Hapiness stans Flowers van Noor!Design en de blaadjes zijn van de Branch Leaves van Noor!Design deze heb ik los geknipt. In het midden van elk bloemetje een parel gemaakt met Nuvo Drops Bottle Green. De vogeltjes komen ook uit de One of a kind set Spring. En uiteraard een paar plaatjes van het knipvel Lovely Aquarels van Bella Lulu.


De bloementoef heb ik gemaakt met papierenbloemen uit mijn eigen voorraad de takjes zijn gestanst uit groen cardstock. Hiervoor heb ik Bille's Leave van JoyCrafts en de Branch Leaves van Noor!Design gebruikt. De takjes heb ik beïnkt met Vintage Photo inkt. Onder de bloemen heb ik een toefje wit sisal geplakt. De bloemen en de sisal heb ik bevestigd met de lijmpistool.


Dan nu eindelijk mijn hele kaartje. Ik heb het nieuwe frame Happy Easter en de bijpassende border gebruikt van Noor!Design en het plaatje erin is uiteraard van het knipvel Lovely Aquarels van Bella Lulu. Onder het frame zit een rechthoek van designpapier van 15 x 7 cm en deze is gemat op donker roze cardstock, de border is uit de zelfde kleur gestanst. Aan de linkerkant de nieuwe stans Carrots uit de serie Little Hapiness van Noor!Design. Ik wilde de wortels qua kleur wel laten passen bij de rest van de kaart, de Paashaas zit dus aan de vergeten groente op mijn kaartje. De eitjes in het bakje zijn holle kwarteleitjes en witte piepschuim eitjes die ik met Spun Suger inkt van Distress Ink op kleur heb gebracht.


Ik hoop dat ik je met dit kaartje heb laten zien dat je ook ander designpapier bij dit mooi knipvel kan gebruiken, liefs


Je mag nu terug hoppen naar het blog van Noor en Zo en daar een leuke reactie achterlaten.

Hieronder een overzicht van alle gebruikte materialen:
Bella Lulu knipvel Lovely Aquarels3000/0030
Geen fotobeschrijving beschikbaar.
Noor!Design Vintage Soul designpapier 6011/0568

Dutch DooBaDoo Dutch Card Art Easter Egg 470.713.597

Noor!Design Frame Happy Easter 6002/1278

Noor!Design border 6002/1285

Noor!Design One of a kind Spring 6002/0700

Noor!Design Grass border 6002/1178

Noor!Design Little Hapiness Flowers 6002/0774 

JoyCrafts Bare Tree 6002/0687

Noor!Design Little Hapiness Kattenstaarten 6003/3001

Noor!Design Vintage Flourishes Branches 6003/0091

JoyCrafts Bille's Leave 6002/1248

Noor!Design Branche Leaves 6002/0939

Noor!Design Little Hapiness Carrots 6002/1279 

Nuvo Chrystal Drops Bottle Green 682N
682N Nuvo crystal drops bottle green

10 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...