Volg mij......

Hobbizz Bloghop - Metallic karton

Lieve bloglezer,

Nieuw in de Hobbizz webshop is het mooie metallic karton van Joy!Crafts. Het is een serie van warme kleuren die je mooi kunt combineren met je designpapier.

** klik {HIER} om de kit te bestellen **

Meer zien? Hop dan gezellig een rondje mee!
 
Wat moet je doen?
  • Ga 5 juni 2021 langs de blogs van alle Hobbizz meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Hobbizz en laat daar ook een leuke reactie achter!


Voor mijn uitvoering van de bloghop met het Metallic karton heb ik een Slimline kaart gemaakt. Ik heb hier diverse andere producten uit de webshop bij gebruikt, waaronder de Kit Label & Tags, de mal Stuctape van Noor!Design en de mal Guirlande van Noor!Design.


De bloem op mijn kaartje is de Peony uit de Kit Foambloemen. Ik heb de bloemen 3 keer uitgestanst uit de kleur koper en het takje 2 keer uit donkergroen, beide heb ik uit het Metallic karton gestanst.


In het midden van mijn kaartje heb ik één van de cirkels uit de prachtige mal Angel van Noor!Design gebruikt met daarin een plaatje van het knipvel Jungle van Bella Lulu. Dit knipvel kan je terugvinden in Kit 4 - Kit Bella Lulu knipvellen. De cirkel onder de mal Angel heb ik uit Metallic karton gestanst.


De leuke tekst komt ook van het knipvel Jungle van Bella Lulu en heb ik gemat op het Metallic karton in de kleur koper. Ik heb de tekst uit gestanst met één van de stansen uit de Kit Label & Tags. Ik ben groot fan van deze kit, omdat je die zo veelzijdig kan gebruiken. Ook de banner stansen uit deze kit heb ik op mijn kaartje verwerkt. 


In het midden van mijn Slimline kaart heb ik een stukje ribbelkarton geplakt, deze heb ik rondom afgescheurd en daarna beïnkt. De mal Stuctape van Noor!Design heb ik in het zwart uit gestanst en aan de linkerkant onder het ribbelkarton geplakt. De mal Guirlande van Noor!Design heb ik uit donkergroen Metallic karton gestanst en deze op verschillende plekken op mijn kaartje verwerkt.


De basis van mijn Slimline kaart is 21 x 11 cm en heb ik uit zwart cardstock gesneden. Daarop het Metallic karton in de kleur koper, dit is 0,5 cm kleiner dan de basis. De bovenste laag heb ik uit de kleur taupe gesneden en weer is 0,5 cm kleiner. Deze heb ik met het Mask stencil Slimline Art uit de Kit 3 Dutch Doobadoo Slimline Mask stencils geëmbosd en daarna bewerkt met chalk, ik heb één van de kleuren uit de Pearl box genomen. Deze kleuren zitten in de Kit set 2 Chalks + Applicator. Klik op de foto om deze set met Chalks te bestellen. 


Op 20 mei heb ik in een LIVE laten zien wat je allemaal met dit leuke Metallic karton kan doen. Klik hier om de LIVE op YouTube te bekijken. 
Hieronder dan mijn hele kaartje. 


Je bent nu al bij een aantal Hobbizz meiden langs gehopt. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat, dan mag je nu door hoppen naar Ineke

Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)












6 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...