Volg mij......

Best wishes.....

 Hallo allemaal,
Op 30 juli heb ik met de nieuwe mallen van Hobbizz deze leuke kerstkaart met shaker gemaakt. Ik heb hierbij het prachtige designpapier By the Fireplace van Bella Lulu uit de Kit By the Fireplace gebruikt. Ik hou van de kleuren van dit designpapier.


Voor de basis van mijn kaartje heb ik een stuk cardstock in Off-white van 19x11 cm genomen daarop een stuk cardstock in Parchment van 18.5x10.5 cm en daarop een stuk designpapier van 18x10 cm. 


In de set designpapier By the Fireplace van Bella Lulu zitten 5 vellen met labels, kaartjes en leuke plaatjes om zelf uit te knippen. Deze heb ik op mijn kaartje verwerkt. 


De kleine Doily van Hobbizz heb ik in 2 delen geknipt. Het kleinste deel heb ik op de achtergrond van mijn shaker geplakt en de rest achter de Ribbon Doily.


De eyecatcher op dit kaartje is toch wel de shaker met de Ribbon Doily van Hobbizz. 
Om de shaker te maken heb ik de grootste nesting die met schulp rand genomen deze heb ik 1x volledig uit gestanst en 1x heb ik er met een cirkel stans van 6.5 cm een cirkel uit gestanst. Het stuk mica is 7 cm doorsnee. Het plaatje op de achtergrond komt van 1 van de vellen designpapier uit de kit. 


Een leuke label met tekst mag natuurlijk niet ontbreken op dit kerstkaartje.


De prachtige Poinsettia van Hobbizz heb ik 3x uit gestanst uit één van de vellen van het designpapier en deze op de Guirlande van Noor!Design geplakt, deze heb ik uit designpapier gestanst en daarna beïnkt met een donker bruine inkt. Onder de Guirlande een toefje Tilantia. Het plaatje met de wanten vond ik zo leuk, dus die moest er ook op natuurlijk.

Ik vind het altijd leuk als de mensen die mijn kaartje ontvangen deze neer kunnen zetten. Voor deze heb ik zelf een standaard gemaakt. Ik heb een stuk cardstock van 8x16 cm gesneden. Deze heb ik op de korte kant op 4 cm gerild en daarna dubbel gevouwen en vast geplakt. Dan ril je het dubbel gevouwen stuk op 1-3-5 en 13,5 cm. Dan vouw je het in een dalvouw, bergvouw, dalvouw en de laatste is ook een dalvouw. 


Hieronder een video van de schudkaart. 



Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Vergeet niet ook volger te worden. 

of

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat en vergeet niet ook volger te worden


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...