Volg mij......

Happy Buddha


Voor deze kaart heb ik van de Dutchdoobadoo Shape Art Ornament 470.713.754 een fold card gemaakt. Als basis heb ik wit cardstock gebruikt in combinatie met dessinpapier uit een blok van Decotime (Action) en cardstock in bijpassende kleuren. Het plaatje is van Syta van Gelderen (160119).
Alle randen heb ik bewerkt met de distresser en daarna beinkt met de Distress Inkt Vintage Photo.


Op de linkerbinnenzijde van de kaart heb ik met een mask stencil van Dutchdoobadoo een achtergrond gemaakt met de Distress Inkt Vintage Photo en Dewdrop Brilliance Platinum planet. De buddha heb ik uit zilverkarton gestansd.

Op de rechterkant heb ik 2 pockets gemaakt. In 1 heb ik 2 labels met leuke teksten gestoken en de andere is bedoeld om geld of een cadeaubon in te stoppen.
De pareltjes heb ik gemaakt met de Dutchdoobadoo Peralpen Silver en Chrystal. 







Hieronder een overzicht van de andere materialen die ik heb gebruikt:
  • Joycrafts blauwe border 6002/0748
  • Joycrafts border Happy Birthday 6002/0296
  • Joycrafts Floral Flourishes Chrysant 6002/0972
  • Joycrafts Little Hapiness Flowers 6002/0774
  • Water lelie met blad (merk onbekend)
  • Joycrafts Oriental Buhhda 6002/0200
  • Joycrafts Branch Leaves 602/0939en 6002/0940
  • Joycrafts Vintage Flourishes Varen 6003/0083
  • Joycrafts Vintage Flourishes Labels 6003/0062
  • Dutchdoobadoo Mask Stencil Floral Waves 470.715.116
  • Diverse tekst stempels




 

 

 

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...