Volg mij......

Oeps!! Denise en Slingeraap..........

Denise en Slinger Aap zijn op zoek naar Dennis en Dennis op een tropisch eiland.......

Voor deze kaart heb ik van Ouwe Taart 6002/3114 een jonge blom gemaakt. Ik heb de benen van Naked Dennis 6002/3111 onder het jurkje geplakt en het jurkje iets korter gemaakt. Het gezicht, de armen en benen heb ik gestanst uit stempelpapier van Joycrafts en daarna ingekleurd met de brushmarkers van Spectrum Noir Illustrator. 

Slinger Aap heb ik gestanst uit donkerbruin en licht beige cardstock. Ik wilde er een meisjes aap van maken en dat heb ik gedaan door een bloemetje naast haar oor te plakken en het smalle zigzag randje van de jurk van Ouwe Taart onder haar hoofd te plakken en daar met de Pearlmaker van Dutchdoobadoo een paar pareltjes te zetten.


 

Als basis heb ik de Dutchdoobadoo Card Art 2-luik genomen en deze uit wit Cardstock gesneden.Daarbij heb ik het Dessinpapier Tropical Summer van Noor Design gebruikt en daar bijpassende kleuren cardstock bij gezocht. De randjes van het papier heb ik bewerkt met de distresser, in dit geval heb ik de randjes niet beïnkt.
Verder heb ik de kaart gepimpt met allemaal leuke stansjes van Noor Design, Joycrafts en Precious Marieke.




Op het Dendennis Blog kan je nog veel meer leuke ideeën vinden die je met deze leuke mallen kan maken.


Hieronder een overzicht van de andere materialen die ik heb gebruikt:
  • Dendennis Naked Dennis 6002/3111
  • Dendennis Ouwe Taart 6002/3114
  • Dendennis Slinger Aap6002/3116
  • Joycrafts One of a kind Alphabet 602/0799
  • Joycrafts One of a kind Spring 6002/0503
  • Joycrafts Vintage Flourishes grasrand 6003/0137
  • Joycrafts Little Hapiness Floers 6002/0774
  • Joycrafts 3D Butterflies 6002/0554
  • Joycrafts Vintage Flourishes grasrand 6003/0137
  • Joycrafts Branche Leaves 6002/0939
  • Joycrafts Autumn klimop 6002/0456
  • Joycrafts Border met bloemen 6002/0315
  • Precious Marieke Wonderfull Christmass PM10009
  • Dutchdoobadoo Card Art 2-luik 470.713.762
  • Spectrum Noir Illustrator MB1 Muted brown en FS4 Blush
  • Dutchdoobadoo Pearlmaker Chrystal en Pastel Pink
  • Joycrafts Dessinpapier Tropical Summer 6011/0549
  • Distress Inkt Vintage Photo
  • Joycrafts stempelpapier 8011/0700



 

 

  

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...