Volg mij......

Aloha

Dennis en Dennis samen op een tropisch eiland 

Voor deze kaart heb ik de stans van Naked Dennis gebruikt. IK heb hem 2 keer uit gestanst uit stempelpapier van Joycrafts en ingekleurd met de Spectrum Noir Illustrator. Van de Party Outfits heb ik de broek en het bovenlijfje gestanst uit het designpapier Tropical Summer van Noor Design en er op deze manier een zomerse tuinbroek van gemaakt. 
Als basis heb ik de Dutchdoobadoo mal Houses gebruikt en deze gesneden uit craft cardstock van 300 gram en daarna uit houtstructuur designpapier, ik heb het van Decotime gebruikt, maar je kan het van elk ander merk ook gebruiken natuurlijk.
Op elk huisje heb ik hartje van craft cardstock, ik heb hiervoor een willekeurig stansje van een klein hartje gebruikt. 

Van beide One of a Kind sets Spring van Joycrafts heb ik diverse stansen gebruikt, waaronder het hekje, de libelle, het bloesemtakje en de bloemenrand. Ik heb deze uit bijpassende kleuren cardstock en het designpapier Tropical Summer van Noor Design gestanst. 

Aan beide zijkanten van de kaart heb ik de border Tropical Fruit van Joycrafts geplakt. Deze heb ik uit wit cardstock gestanst en daarna beïnkt met Vintage Photo van Distress Ink. Ik heb het papier in de mal gelaten met het beïnkten, op deze manier krijg je een mooier contrast. 

Verder heb ik de kaart op gepimpt met allemaal ander leuke stansjes. 
Op alle bloemetjes heb ik een pareltje gemaakt met de Pearlmaker van Dutchdoobadoo. Ik heb gekozen voor de kleur Chrystal. 



Op het Dendennis blog kan je nog veel meer leuke ideeën vinden die je met deze leuke stanzen kan maken. 


Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen:
  • Dendennis Naked Dennis 6002/3111
  • Dendennis Party Outfits 6002/3119
  • Joycrafts Cocktails 6002/0387
  • Joycrafts Flamingo 6002/0503
  • Joycrafts One ofa Kind Spring 6002/0371 en 6002/0503
  • Joycrafts One f a Kind Alphabet 6002/0799
  • Joycrafts Vintage Flourishes grasrand 6003/0137
  • Joycrafts Tropical Fruit Border 6002/0371
  • Dutchdoobadoo Card Art HOuses 470.713.311
  • Spectrum Noir Illustrator MB1 Muted Brown en FS4 Blush
  • Dutchdoobadoo Pearlmaker Chrystal
  • Noor Design designpapier Tropical Summer 6011/0549
  • Distress Ink Vintage Photo
  • Joycrafts Craft Cardstock 300 grams 30,5 x 30,5 8011/0217
  • Joycrafts Stempelpapier A4 8011/0700
  • RT Beheer (action) hartjes mallen
  • Decotime (Action) Cardboard patterns Houtstructuur


 




 


 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...