Volg mij......

Hello Berry Bear

Voor dit kaartje heb ik gewerkt met producten uit de nieuwe lijn van Dendennis, Little Woodland Adventures. Wat is deze lijn toch ontzettend leuk om mee te werken, dit keer heb ik gekozen voor Berry Bear. In deze nieuwe lijn heb je ook nog Daisy Dear en Heather Hedgehog nog twee hele leuke andere stansjes.

Voor de basis heb ik van Dutchdoobadoo de Baby Bottle uit wit cardstock gekozen. Verder heb ik het Mint Designpapier en de Uni Colours van Little Woodland Adventures gecombineerd met andere bijpassende kleuren cardstock.

Berry Bear heb ik uit gestanst uit wit en grijs cardstock, naast haar oor heb ik een klein bloemetje geplakt. Op het buikje heb ik een stukje wit imitatiebont geplakt.


Ik heb hierbij gekozen voor een plaatje van Syta van Gelderen, deze heb ik uit gestanst in hart vorm, ik heb hiervoor de stans van Joycrafts Hearts 6002/0642 gebruikt ook de andere 2 stansen die daarbij horen heb ik op de kaart gebruikt. 
Voor de tekstlabel heb ik van Joycrafts de Button clearstamps gebruikt en gekozen voor de tekst "Veel Geluk", deze heb ik gestempeld op stempelpapier met de Distress Ink Hickory Smoke. 

Op de hals van de fles heb ik Pom Pom band geplakt en een strik van wit organza lint gemaakt. 
Verder heb ik de kaart afgewerkt met leuke bloemen stansjes en takjes van Joycrafts. 

Op alle bloemetjes heb ik met de Pearlmaker van Dutchdoobadoo een pareltje gemaakt. Ik heb hiervoor de kleuren Chrystal en Silver gebruikt. 







Op het Dendennis Blog kan je nog veel meer leuke ideeën vinden die je met deze leuke mallen kan maken.

Hieronder een overzicht van de andere materialen die ik heb gebruikt:
  • Dutchdoobadoo Card Art Baby Bottle 470.713.582
  • Joycrafts Little Hapiness Flowers 6002/0774
  • Joycrafts Branches Leaves 6002/0941 en 6002/0939
  • Joycrafts Floral Flourishes 6002/1082
  • Joycrafts Hearts 6002/0642
  • Joycrafts Vintage Borders 6002/0366
  • Dendennis Little Woodland Berry Bear 6002/3121
  • Dendennis Little Woodland Adventures Mint Designpapier 6011/0579
  • Dendennis Little Woodland Adventures Uni Colours 6011/0582
  • Joycrafts Clearstamps Buttons 6410/0036
  • Dutchdoobadoo Pearlmaker Chrystal en Silver
  • Joycrafts Stamping Colouring paper 8011/0700
  • Plaatje Syta van Gelderen 140301
  • Distress Ink Hickory Smoke
  • Bloemstans voor label RT Beheer (Action)
  • Pom Pom band wit 
  • Organza lint wit


 
 

 


 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...